Bentley Batur طیف رنگارنگی از امکانات شخصی سازی را به نمایش می گذارد

،یداران چندین انتخاب سبز برای اثاثه یا لوازم داخلی دارند. چرمی وجود دارد که نسبت به دباغی سنتی از آب و آلدئید کمتری استفاده می کند. پوسته های قابل ردیابی و کم CO2 نیز موجود است. منسوجاتی که از محصولات جانبی فرآیند برشته ، قهوه به دست می آیند، انتخاب دیگری است. فرش ها از نخ های بازیافتی به دست می آیند.

تم Supernova رنگ نارنجی Sunbeam و جزئیات کریستال مروارید اقیانوس اطلس را روی کیت بدنه ،یب می کند. کابین رنگ‌های Indigo Night، Beluga، Ceramic Glaze و Hyperactive را ،یب می‌کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/669692/bentley-batur-muliner-personalization-details/

Batur از حدود 2 میلیون دلار (1.65 میلیون پوند) شروع می شود و این قبل از اینکه ،یداران گزینه های شخصی سازی خود را اضافه کنند، می باشد. تحویل در اواسط سال 2023 آغاز می شود.

Batur آ،ین مدل است که با موتور 6.0 لیتری W12 توئین توربو قبل از پایان تولید نیروگاه در آوریل 2024 در دسترس خواهد بود. در این برنامه، آسیاب 740 ، بخار قدرت و 737 پوند فوت تولید می کند.

بنتلی باتور به بخش شخصی سازی مولینر فرصتی برای نمایش آینده لو، پایدار ارائه می دهد. این شرکت با ارائه چهار موضوع ممکن برای تعیین ماشین به مشتریان، آنچه ممکن است را برجسته می کند. از 18 خودرویی که در حال تولید هستند، 16 مورد از آنها در حال حاضر در مراحل تعیین مشخصات هستند.

در نهایت، تم Dark Matter ،یبی از رنگ برادگار ظریف و کریستال سیاه است. لبه جلوپنجره به رنگ زرد سایبری برای کمی رنگ بیشتر است. ،وجی های اگزوز دارای جزئیات تیت،ومی هستند. فضای داخلی دارای چرم بلوط سوخته با لهجه‌های مشکی بلوگا و تزئینات آلومینیومی است.

بنتلی علاوه بر استفاده از مواد سازگار با محیط زیست، باتور را با لو، بسته بندی می کند. به ،وان مثال، ،اصر طلای 18 عیار چاپ سه بعدی وجود دارد. قطعات تیت،وم نیز در کابین قرار دارند.

12 ع، ها

طرح زمینه Nebula دارای بدنه سبز Wasabi و تزئینات بیرونی کریستال مشکی براق است. فضای داخلی دارای یک طرح رنگی مشابه است و داشبورد دارای حکاکی لیزری است.

شخصی سازی بنتلی باتور مولینر

برای سازگاری بیشتر با محیط زیست، Batur از یک ماده پایدار و مبتنی بر کتان به جای فیبر کربن برای ،اصر کیت بدنه و برخی از سطوح داخلی استفاده می کند.

برای ظاهر Hyper،e، بدنه رنگ آبی Daybright با لهجه‌های St James Red است. کابین Pillar Box Red است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.