Automobili Pininfarina سوپراسپرت جدید خود را برای اولین تابستان معرفی کرد

تیم مدیریت خودرو پینین فارینا

آندریا کرسپی، با تخصص خود در معماری های الکتریکی و طراحی خودروهای الکتریکی برای برندهای لو،، نقش کلیدی در توسعه Pininfarina Battista ایفا کرد. کرسپی به ،وان مدیر ارشد فناوری جدید، توسعه فنی تمامی خودروهای لو، آینده این شرکت را هدایت خواهد کرد.

این رویداد علاوه بر اعلام پیگیری پینین فارینا باتیستا، ارتقای دو مدیر ارشد اجرایی را نیز به همراه داشت: آندریا کرسپی، مدیر سابق سیستم‌های برق و ولتاژ بالا و آندریا نوولو، مدیر تولید، به سمت‌های مدیر فنی و مدیر ارشد. به ترتیب افسر عملیات.

Automobili Pininfarina از برنامه های خود برای تقویت جایگاه خود در صنعت خودروهای لو، الکتریکی با رونمایی از یک سوپراسپرت جدید با نسخه محدود در تابستان امسال خبر داد. مدیر عامل این شرکت، پائولو دلاچا، این خبر را در راستای جشن پنجمین سالگرد تاسیس شرکت اعلام کرد. دلاچا همچنین اشاره کرد که این سوپراسپرت جدید اولین خودرو از سری خودروهای جدید خواهد بود.

همانطور که گفته شد، این ابرخودروی جدید با نسخه محدود دنباله‌ای بر پینین فارینا باتیستا خواهد بود که در ماه فوریه رکورد جدیدی را به ثبت رساند. باتیستا رکورد جدیدی را برای سریعترین خودروی تولیدی جهان در یک چهارم مایل با زمان 8.55 ث،ه ثبت کرده است و رکورددار قبلی ریماک نورا را تنها با 0.03 ث،ه ش،ته است.

باتیستا تمام برقی دو رکورد دیگر نیز به ثبت رساند. با مربی هندهرمزد سورابجی پشت فرمان، باتیستا در پیست به سرعت 358.03 کیلومتر در ساعت (222.46 مایل در ساعت) رسید که آن را به سریع‌ترین خودرو در هند تبدیل کرد. Renuka Kirpalani، همچنین از Autocar India، به سرعت 357.10 کیلومتر در ساعت (221.89 مایل در ساعت) رسید و رکورد جدیدی را برای سریعترین راننده زن هندی در جهان ثبت کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/664142/automobili-pininfarina-teases-new-supercar-for-summer-debut/

“ما متعهد هستیم که مشتریان بیشتری را در آینده خوشحال کنیم و تیم ما هیجان زده است که اولین خودرو از سری خودروهای جدید و دیدنی را که برای جامعه مشتریان رو به رشد خود در تابستان امسال آماده کرده ایم ارائه کنیم. ما بعد جدیدی از خلاقیت طراحی خود را به نمایش خواهیم گذاشت. دلاچا، مدیرعامل تازه منصوب شده Automobili Pininfarina گفت: ضمن احترام به میراث نام Pininfarina.

از سوی دیگر، آندریا نوولو، تجربه گسترده ای در توسعه خودروهای لو، و بدنه را در نقش جدید خود به ،وان مدیر ارشد اجرایی به ارمغان می آورد.

4 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.