Skoda Superb 2024 و Kodiaq 2024 برای اولین بار به نمایش درآمدند

تیزر Skoda Kodiaq 2024

تا به حال، Superb در جمهوری چک در کارخانه Kvasiny ساخته می شد، جایی که Kodiaq برای نسل دوم خود مونتاژ خواهد شد. مدل‌های بزرگ جدید اشکودا با پیشرانه‌های هیب، پلاگین در کنار موتورهای بنزینی و دیزلی با فناوری هیب، ملایم عرضه می‌شوند. برند گروه فول،‌واگن ICEهای «مدرن و کارآمد» را معرفی می‌کند، اما بدون پرداختن به جزئیات.

تیزر Skoda Superb 2024 تیزر Skoda Kodiaq 2024

با توجه به اعلامیه دیروز در مورد اولین عرضه پاییزی، نسل بعدی اشکودا سوپرب و کودیاک برای اولین بار به طور رسمی پیش نمایش داده می شوند. چهارمین نسخه مدرن از مدل پرچم‌دار این برند، برخلاف فول، واگن پاسات که از نظر مک،کی مرتبط است، بار دیگر در س،‌های بدنه هاچ‌، و واگن ارائه می‌شود که به طور دقیق با سقف بلندتر عرضه می‌شود. سوپرب و پاسات هر دو در براتیسلاوا، اسلواکی تولید خواهند شد.

اشکودا اشاره می‌کند که رویدادهای جداگانه‌ای را برای این دو خودرو ترتیب می‌دهد و Superb استانداردهایی را از نظر راحتی و فضا تعیین می‌کند، در حالی که Kodiaq ایمنی، فناوری و تطبیق‌پذیری را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد. اولین تحویل به مشتریان باید تا پایان سال یا اوایل سال 2024 انجام شود. به احتمال زیاد اینها آ،ین نسل از مدل ها هستند که با توجه به فشارهای الکتریکی این برند، قدرت ICE را ارائه می دهند. انتظار می رود تا سال 2030، خودروهای الکتریکی 70 درصد از کل تحویل را به خود اختصاص دهند که با سوخت شش مدل بدون آلایندگی تا سال 2026 عرضه می شود.

تصاویر مبهم منتشر شده در اولین نمایش جه، پاییز امسال کاملا مبهم هستند، اگرچه ما متوجه شده ایم که هاچ ، Superb دارای اسپوی، کوچکی در درب عقب است که احتمالاً برای سطح تریم اسپورت لاین است. امضای LED در جلو بین دو مدل مش، است، اگرچه در Kodiaq به سمت پایین کشیده شده است. عجیب است که اشکودا به زبان طراحی “مدرن جامد” خود اشاره ای نمی کند، به این م،ی که موج جدید خودروهای برقی اولین خودروهایی هستند که هویت بصری تازه ای دریافت خواهند کرد.

4 ع، ها

جدای از سوپرب و کودیاک جدید، اشکودا قصد دارد در ماه‌های آینده به اسکالا و کامیک فیس لیفت وسط سیکل بدهد. همچنین برای عرضه در سال 2023، تریم لو، Laurin & Klement برای شاسی بلند برقی Enyaq برنامه ریزی شده است. پرفروش‌ترین اکتاویا در سال 2024 فیس لیفت می‌شود، زم، که Elroq EV قرار است به ،وان جانشین Karoq به فروش برسد. سال 2025 شاهد معرفی نسل بعدی Enyaq و Enyaq Coupe به اضافه یک خودروی برقی پایه 25000 یورویی خواهیم بود. یک واگن الکتریکی شبیه به اکتاویا در سال 2026 همراه با یک شاسی بلند الکتریکی سه ردیفه به فروش می رسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/664157/2024-skoda-superb-kodiaq-teasers/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.