BMW X1 در تست موس به خوبی X3 عمل نمی کند


هنگامی که BMW X3 آزمایش وحشتناک ،ن را پشت سر گذاشت، با انجام مانور با سرعت بالاتر از رقم معیار، عملکرد خوبی داشت. همانطور که گفته شد، ما از X1 کوچکتر انتظار مشابهی را داشتیم، اما در پایان آ،ین آپلود از طرف، نادرست بود. km77.com.

BMW X1 2023 که کانال آزمایش کرد، تریم پایه 18 بود. این موتور توسط چرخ های جلو هدایت می شود و از کم قدرت ترین موتور در محدوده استفاده می کند. مجموعه چرخ‌های 19 اینچی با ،تیک‌های Hankook Ventus S1 Evo3 پیچیده شده بود که از نوع عملکرد تابست، بود.

BMW X1 2022

58 ع، ها

با سرعت معیار 50.3 مایل در ساعت (81 کیلومتر در ساعت) – که X3 در آزمایش ،ن خود از آن استفاده کرد – BMW X1 مانور را بدون برخورد به م،وطی کامل نکرد.

به گفته مجری، کنترل پایداری X1 آنطور که قرار بود کار نمی کرد، که باعث شد SAV مسیر خود را از دست بدهد. راننده آزمایشی همچنین سرعت کمی کمتر از 48.5 مایل در ساعت (78 کیلومتر در ساعت) را امتحان کرد اما X1 باز هم ش،ت خورد.

ایمن ترین سرعتی که X1 مانور ایمنی را تکمیل کرد 46 مایل در ساعت (74 کیلومتر در ساعت) بود. در طول این آزمایش، کنترل پایداری در حد متوسط ​​کار کرد. راننده نیز با این سرعت فرمان را نرمتر حرکت داد.

که گفت km77.com هنوز X1 را تحسین می کند و می گوید که کوچکترین SAV همانطور که از یک SUV در اندازه خود انتظار می رود عمل می کند. ما فقط نمی تو،م این عملکرد را با برادر بزرگترش مقایسه نکنیم. پس از آن، X3 به طور متفاوتی پیکربندی شد، به ویژه با سیستم چهار چرخ متحرک که می‌توانست نتیجه را تحت تأثیر قرار دهد.

برای تسلیت، BMW X1 2023 در تست اسلالوم عملکرد خوبی داشت. این پنجمین وسیله نقلیه سریعی است که کانال در کورس اسلالوم آزمایش کرده است و با نیسان آریا برابری می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628476/bmw-x1-moose-test-safety/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.