Bristol 408 V8 Barn Find یک ماشین عضلانی بریتانیایی بسیار کمیاب است

با وجود اینکه 40 سال در انبار سپری شده است، بریستول وضعیت نسبتا خوبی دارد. رنگ مشکی و قهوه ای متمایز است و به نظر می رسد با یک حمام خوب دوباره می درخشد. در داخل، روکش چرم برنزه روشن و پوشش چوبی روی داشبورد در وضعیت خوبی به نظر می رسد.

بریستول 408 که از سال 1963 تا 1965 ساخته شد، با موتور 5.1 لیتری کرایس، V8 و گیر،س اتوماتیک دکمه ای ساخته شد. به گفته ج، اسمیت از نمایش دیرهنگام ترمز کانال یوتیوب، 83 خودرو تولید شد و کمتر از 10 دستگاه در سراسر جهان باقی مانده است.

این بریستول 408 کاملا اورجینال است به جز رنگ آمیزی مجدد در دهه 1990. مانند بسیاری از خودروهای قدیمی که متعلق به علاقه‌مندان آماتور هستند، این خودرو نادیده گرفته شد در حالی که اولویت‌های دیگری مانند کار و تشکیل خانواده وقت صاحبش را اشغال می‌کرد. در نهایت او نیز مانند ا،ر صاحبان خودروهای ک،یک به یک دوراهی رسید. صاحب بریستول در مواجهه با تصمیم به فروش ماشین خود یا نگه داشتن آن و بازگرداندن آن به جاده، مصمم است که دوباره آن را در شکوه سابق خود ببیند.

کرایس، سری A V8 مورد استفاده در بریستول یک موتور قوی و بیش از حد ساخته شده با محفظه های احتراق پلی کروی است. بدون ارتباط با موتورهای Hemi در آن زمان، در انواع خودروهای دوج و پلیموث و همچنین به ،وان موتور صادراتی برای سایر بازارها استفاده می شد. در بریستول، 5.1 لیتر حجم دارد و در مجاورت 250 ، بخار قدرت تولید می کند. اما سوال اصلی این است که آیا اجرا خواهد شد؟

بریستول یک نقطه منحصر به فرد در تاریخ موتور بریت،ا دارد. این شرکت پس از جنگ جه، دوم توسط شرکت هواپیماسازی بریستول تأسیس شد و خودروهای لو، دست ساز تولید می کرد. خودروهای اولیه آن که به اندازه استون مارتین یا جنسن شناخته شده نیستند، امروزه بسیار کمیاب هستند. به همین دلیل بعید به نظر می رسد که یک نفر در یک انبار، به خصوص یک بریستول 408 اوایل دهه 1960، یک نفر را ببیند.

با توجه به یافته‌های نادر انبار، اخیراً یک اولدزموبیل 442 W-32 مدل 1969 و یک شورلت شورولت شورلت SS454 LS6 مدل 1970 دیده‌ایم. اما از نظر خودروهای کمیاب از خودروسازان گمنام، این بریستول 408 جایزه را می گیرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/670411/bristol-408-v8-barn-find/

را نمایش دیرهنگام ترمز تیم برای غلبه بر خواب طول، V8 مشکل داشت، اما نیروگاه 60 ساله کرایس، در نهایت آتش گرفت. بریستول 408 هنوز راهی برای رسیدن به جاده است اما گام اول بزرگی را به سوی این هدف برداشته است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.