Corvette E-Ray 2024 به طور تصادفی در شورولت ویژوالایزر لو رفت

به گوشه سمت راست پایین ا،ر اسکرین شات ها نگاه کنید و خواهید دید که Chevy قصد دارد این خودرو را تابستان آینده به فروش برساند. این به ما می گوید که یک افشای رسمی ممکن است در ماه های اول سال 2023، احتمالا در طول بهار انجام شود. هنگامی که E-Ray معرفی شد، سه رنگ جدید برای خودنمایی خواهد داشت: Cacti، Riptide Blue Metallic و Sea-Wolf Grey Tri-Coat. آن سایه سبز چشمگیر را می توان در Trax داشت که به اعتبار این نشت عظیم می افزاید.

کریسمس امسال برای طرفداران کوروت در اوایل سال فرا می رسد، زیرا شورلت به طور ناخواسته E-Ray را در وب سایت خود نشان داده است، جایی که یک ویژوالایزر خیلی زود منتشر شده است. عضوی از MidEngineCorvetteFo، این کشف را در حین بازی با پیکربندی انجام داد، زم، که به طور تصادفی با 2024MY همراه با نسخه الکتریکی جدید کامل شد. در همان ابتدا، باید اشاره کنیم که هیچ مشخصاتی در دسترس نیست، اما اگزوزهای چهارگانه تایید می کنند که این یک هیب، است.

می توان فرض کرد که این فقط یک جعلی پیچیده نیست زیرا Chevy به طور غیرمستقیم تأیید کرده است که E-Ray 2024 بسیار واقعی است. تماس گرفته شده توسط کوروت بلاگریکی از نمایندگان شرکت گفت: “به نظر می رسد تعطیلات برای تعدادی از طرفداران زیرک کوروت زود فرا رسیده است. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.” نیازی به گفتن نیست، ویژوالایزر قبلاً حذف شده است، اما نه قبل از اینکه متفکران سریع برای گرفتن اسکرین شات هجوم آوردند. به راحتی می توان متوجه شد که ، Z06 پهن تر است، اما همه چیز به همان رنگ بدنه رنگ آمیزی شده است.

یک دکمه نصب شده در سمت چپ کنسول مرکزی نشان می دهد که چه چیزی سیستم ترمز احیا کننده را روشن/خاموش می کند. در خودروهای هیب، و الکتریکی، انرژی را که در غیر این صورت هنگام ترمزگیری از دست می‌رفت، جمع‌آوری می‌کند و آن را به باتری بازمی‌گرداند. دکمه ای که در کنار آن قرار دارد برای شروع/ایست برای بهبود کارایی موتور LT2 تنفس طبیعی است.

2024 Chevy Corvette E-Ray همانطور که در ویژوالایزر نشان داده شده است

این فقط بدنه ای نیست که از Z06 منتقل شده است، زیرا به نظر می رسد E-Ray تمام خوبی ها را دریافت می کند، به استثنای LT6 با هواپیمای تخت. نوک اگزوزهای نصب شده در مرکز نسخه تند را از دست داده است، اما به غیر از آن، تقریباً ی،ان است. عدم وجود درگاه شارژ نشان می‌دهد که این یک پلاگین هیب، نخواهد بود.

18 ع، ها

اعتقاد بر این است که کوروت E-Ray 2024 دارای سیستم تمام چرخ محرک است، با موتور V8 چرخ‌های عقب و موتور(های) الکتریکی در جلو. گفته می شود که این خودرو به ،وان جایگزین گرند اسپورت عمل می کند و در اوا، این دهه توسط یک مدل کاملاً الکتریکی تایید شده از قبل عرضه خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/625761/2024-corvette-eray-leak-visualizer/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.