مینی قیمت های ثابت را در اروپا از سال 2024 معرفی می کند، BMW در سال 2026

گروه بی ام و در حال برنامه ریزی برای تغییری اساسی در نحوه فروش خودروهای جدید در قاره اروپا است. این خودروساز در چند سال آینده یک مدل فروش مستقیم را معرفی خواهد کرد که باید روند ،ید یک بی‌ام‌و جدید یا یک مینی جدید را شفاف‌تر و برای مشتری آسان‌تر کند. با این حال، این بدان م،ا نیست که نمایندگی‌ها در کار نیستند – و پیتر نوتا، مدیر فروش و بازاریابی BMW Group اخیراً اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد رویکرد جدید ارائه کرده است.

مینی، برند بریت،ایی گروه BMW برای وسایل نقلیه کوچک، در حال آماده شدن برای مدل جدید نمایندگی است. نوتا به نشریه آنلاین گفت، با این حال، این مارک یک خوکچه هندی نیست که ما می‌تو،م دو سال بعد در BMW بهتر عمل کنیم. ساختارهای جدید و توسعه فناوری اطلاعاتی که از این تغییر بزرگ پشتیب، می‌کنند در حال حاضر «خیلی دور» هستند و به نظر می‌رسد که راه بازگشتی وجود ندارد – بخواهید یا نخواهید، BMW به زودی یک BMW یا Mini کاملاً جدید را با قیمت ثابت به شما می‌فروشد. برای هر معامله به نمایندگی های خود کمیسیون می پردازد. به نظر بد نیست، درست است؟

اما این تجربه جدید چه زم، آغاز می شود؟ گروه BMW با نام تجاری Mini در سال 2024 پیشگام خواهد بود و پس از آن برند BMW حدود دو سال بعد وارد بازار خواهد شد. در حال حاضر، این مدل نمایندگی فقط در بازارهای اروپایی اعمال خواهد شد، بدون اینکه صحبتی در مورد اینکه آیا BMW این رویه تجاری را در ایالات متحده نیز اجرا خواهد کرد یا خیر.

خط تولید مینی نسخه ویژه 2023

16 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/625797/mini-bmw-fixed-prices-europe/

ما تجربه مشتری را بهبود خواهیم بخشید و یک مدل ،ب و کار جذاب برای نمایندگان خود ارائه خواهیم کرد و در عین حال دسترسی مستقیم به مشتری خواهیم داشت. اینها سه جنبه مهم در برنامه های ما هستند،” پیتر نوتا گفت اخبار خودرو در مصاحبه اخیر

BMW این روش جدید فروش خودرو را مدل نمایندگی می نامد. بر اساس این استراتژی، BMW مستقیماً از مشتریان صورت‌حساب می‌گیرد و نمایندگی‌ها برای هر فروش هزینه ثابتی دریافت می‌کنند – و مشتریان در هر جایی که مدل فروش جدید کار می‌کند، قیمت‌های ی،، را دریافت خواهند کرد. این شرکت معتقد است که این روش جدید به نفع هر سه طرف درگیر در فرآیند ،ید یک وسیله نقلیه جدید خواهد بود. ب ام و همچنین می گوید که در مورد نحوه عملکرد این فرآیند فروش جدید سوء تفاهم وجود داشته است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.