گروه بی ام و در حال برنامه ریزی برای تغییری اساسی در نحوه فروش خودروهای جدید در قاره اروپا است. این خودروساز در چند سال آینده یک مدل فروش مستقیم را معرفی خواهد کرد که باید روند ،ید یک بیامو جدید یا یک مینی جدید را شفافتر و برای مشتری آسانتر کند. با این حال، این بدان م،ا نیست که نمایندگیها در کار نیستند – و پیتر نوتا، مدیر فروش و بازاریابی BMW Group اخیراً اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد رویکرد جدید ارائه کرده است.
مینی، برند بریت،ایی گروه BMW برای وسایل نقلیه کوچک، در حال آماده شدن برای مدل جدید نمایندگی است. نوتا به نشریه آنلاین گفت، با این حال، این مارک یک خوکچه هندی نیست که ما میتو،م دو سال بعد در BMW بهتر عمل کنیم. ساختارهای جدید و توسعه فناوری اطلاعاتی که از این تغییر بزرگ پشتیب، میکنند در حال حاضر «خیلی دور» هستند و به نظر میرسد که راه بازگشتی وجود ندارد – بخواهید یا نخواهید، BMW به زودی یک BMW یا Mini کاملاً جدید را با قیمت ثابت به شما میفروشد. برای هر معامله به نمایندگی های خود کمیسیون می پردازد. به نظر بد نیست، درست است؟
اما این تجربه جدید چه زم، آغاز می شود؟ گروه BMW با نام تجاری Mini در سال 2024 پیشگام خواهد بود و پس از آن برند BMW حدود دو سال بعد وارد بازار خواهد شد. در حال حاضر، این مدل نمایندگی فقط در بازارهای اروپایی اعمال خواهد شد، بدون اینکه صحبتی در مورد اینکه آیا BMW این رویه تجاری را در ایالات متحده نیز اجرا خواهد کرد یا خیر.
16 ع، ها