Dartz Freze Froggy یک رودستر EV کوچک با برچسب قیمت مقرون به صرفه است


ممکن است دارتز را به ،وان شرکتی بشناسید که وسایل نقلیه عجیب و غریب عظیمی را با موقعیت مشهور می سازد. در واقع، یکی از ساخته های آن، شاسی بلند محبوب و جنجالی بود که در کمدی طنز سیاسی ساشا بارون کوهن ظاهر شد. دیکتاتور.

آن شاسی بلند طلایی اکنون نسخه تولیدی دارد که می تو،د آن را ب،ید. دارتز از زمان معرفی SUV مشهور در 10 سال پیش، شاسی بلندهای زرهی دیگری نیز ساخته است، اما این شرکت لتونی در حال ورود به بخش کاملاً متفاوتی از خودروها است.

معرفی، Dartz Freze Froggy EV Beachstar The Winners Edition – نامی طول، برای خودرویی که دارای ویژگی هایی است که به اندازه طراحی آن جالب هستند.

Dartz Freze Froggy EV Beachstar The Winners Edition

15 ع، ها

دارتز خودروی الکتریکی Freze Froggy را به‌،وان «معمولی مقرون‌به‌صرفه» طبقه‌بندی می‌کند و آن را به‌،وان «اولین رودستر برقی جهان ساخته شده با س، مجلل مقرون‌به‌صرفه» معرفی می‌کند. اگر منصف باشیم، این خودرو با مواد گران قیمت عرضه می شود در حالی که هنوز با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه به فروش می رسد.

از نظر س،، Freze Froggy به نام خود عمل می کند و از جلو شبیه یک دوزیست به نظر می رسد. لوگوی جدید دارتز، روح پیروزمندان، روی کاپوت صورتی رنگ شده است. ،اصر فیبر کربنی در سرتاسر نمای بیرونی EV یافت می شوند، در حالی که داخل آن با چرم تمساح و شترمرغ تزئین شده است. این دستگاه حتی با سیستم صوتی Bang & Olufsen همراه است و بلند،ای اصلی پشت صندلی ها با چرم تمساح پیچیده شده است.

دارتز به صندوق عقب Freze Froggy EV افتخار می کند که آن را یک چاقوی ارتش سوئیس می نامد. ،مت بالایی صندوق عقب به یک محفظه کوچک باز می شود که دو کوله پشتی با یک ست پیک نیک را در خود جای داده است. صندوق عقب یک انبار استاندارد جادار را نشان می دهد.

برخلاف شاسی‌بلندهای بزرگی که دارتز معمولاً ارائه می‌کند، این خودروی کوچک دو سرنشینه توسط یک موتور الکتریکی 67 ، بخار (50 کیلووات) با حدا،ر سرعت 105 کیلومتر در ساعت (65 مایل در ساعت) حرکت می‌کند. دو گزینه برد دارد: 200 کیلومتر (124 مایل) و 300 کیلومتر (186 مایل).

Dartz Freze Froggy EV Beachstar The Winners Edition قیمت پایه 15000 یورو یا حدود 15800 دلار دارد. هنگامی که از موسس و مالک شرکت، لئونارد یانکلوویچ، در مورد دلیل ساخت یک خودروی برقی مقرون به صرفه سؤال شد، گفت که آنها می‌خواهند یک رودستر برقی که ارزان به نظر نمی‌رسد – به بازار گسترده‌ای از ،یداران از دانشجویان گرفته تا میلیاردرها ارائه دهند.


منبع: https://www.motor1.com/news/625924/dartz-freze-froggy-beachstar-ev/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.