BAC Mono برای دویدن با سرعت بالای بدون سقف دیگر به اتوبان بازمی‌گردد

در آن زمان، سرعت خودروی تک نفره به 145 مایل در ساعت (233 کیلومتر در ساعت) می رسید که فقط یک مو از سقف سرعت اعلام شده خودرو کمتر بود. آیا این بار بالا،ه می تواند به حدا،ر سرعت ادعایی سازنده ی،ی 146 مایل در ساعت (235 کیلومتر در ساعت) برسد؟

شایان ذکر است، BAC Mono 2018 توسط یک موتور 2.5 لیتری Mountune با قدرت 305 ، بخار (227 کیلووات) و 227 پوند فوت (308 نیوتن متر) گشتاور حرکت می کند. این اعداد از طریق یک گیر،س 6 سرعته ترتیبی به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شوند که مدل ویژه در اینجا برای Silverstone تنظیم شده است.

در این مرحله، چندین خودرو اسپرت با عملکرد بالا در بازار وجود دارد. و در حالی که بیشتر آنها قطعات ف،ی کاملاً در قفس هستند، تعداد کمی از آنها وجود دارد که سرگرمی را در میان موهای شما ارائه می دهند که به معا، هیجان می بخشد. یکی از آنها BAC Mono است.

با وجود سن، باید به خاطر داشته باشید که BAC Mono 2018 رکورد صعود به تپه گودوود را با 49.13 ث،ه در سال 2018 به ثبت رساند، بنابراین جای تمس، ندارد. این رکورد با آنتونی رید در راس آن ثبت شد.

BAC Mono خاص 2018 در آ،ین ویدیوی AutoTopNL دقیقاً همان اتومبیلی است که سال گذشته یک تلاش مشابه با سرعت بالا انجام داد.

مونو BAC جدید

متاسفانه نشد. با این حال، آ،ین تلاش کمی سریعتر از قبل بود و این خودروی اسپورت به سرعت 234 کیلومتر در ساعت رسید که هنوز یک درجه کمتر از رتبه های رسمی بود. در حالی که ناموفق بود، با توجه به کوبیدن هوای خشن به صورت وی در حین رسیدن به سرعت مذکور، نمی‌توانستیم شجاعت راننده را در این تلاش تحسین نکنیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/625923/bac-mono-top-s،d-run-autobahn/

BAC Mono نسخه به روز شده ای در سال 2020 دریافت کرده است (گا،ی زیر را ببینید) که سریع تر، سریع تر و قدرتمندتر از همیشه است. با این حال، مدلی که جایگزین آن شده است، از نظر عملکرد خیلی ضعیف نیست. در واقع، یک نمونه برای یک جلسه دیگر با سرعت بالا بدون سقف به اتوبان باز می گردد. AutoTopNL.

33 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.