Donkervoort تولید F22 را پس از فروش 75 دستگاه اول افزایش داد

Donkervoort قصد داشت تولید F22 را در پایان سال 2024 پایان دهد، اما واحدهای اضافی تولید را تا اواسط سال 2025 متوقف خواهند کرد. این تمدید به خودروساز اجازه می دهد تا خانواده مشتریان گسترده خود را گسترش دهد و گروه ،یداران جدیدی را به نام تجاری خود معرفی کند. .


منبع: https://www.motor1.com/news/656534/donkervoort-increases-f22-،uction-after-first-75-units-sell-out/

هر 100 دستگاه از 1653 پوند (750 کیلوگرم) F22 دارای نسبت قدرت به وزن 666 ، بخار در هر تن متریک خواهند بود که بهتر از بوگاتی ویرون است. قدرت از موتور 2.5 لیتری توربوشارژ خطی پنج آئودی تامین می شود که تا 492 ، بخار (367 کیلووات) قدرت تولید می کند. این نیرو فقط به چرخ‌های عقب از طریق یک گیر،س پنج سرعته دستی که با دیفرانسیل لغزش محدود Torsen جفت می‌شود، می‌رود.

Donkervoort اعلام کرده است که به دلیل تقاضای زیاد، 25 خودروی دیگر را به تولید F22 کاملاً جدید اضافه خواهد کرد. این اعلام پس از این واقعیت منتشر شد که 75 مدل اولیه اعلام شده در دسامبر گذشته همه فروخته شدند. Donkervoort در مجموع 100 دستگاه از F22 را تولید خواهد کرد. شایان ذکر است، تولید در حال حاضر به سرعت در حال انجام است و اولین خودروها قبلاً به صاحبان جدید خود تحویل داده شده اند.

به گفته این خودروساز بوتیک هلندی، عمده سفارشات از اروپای غربی بوده است. با این حال، از آمریکای شمالی، امارات متحده ،ی، بریت،ا، ج، اروپا، اسکاندیناوی و حتی اسرائیل نیز سفارش‌ها و درخواست‌هایی دریافت کرد. پنج خودرو به آمریکا اختصاص داده شد.

Donkervoort F22 می تواند از صفر تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) را در 2.5 ث،ه طی کند و سقف را با سرعت 180 مایل در ساعت (290 کیلومتر در ساعت) برساند.

دنیس دانکروورت، مدیر عامل Donkervoort Automobilelen، اظهار داشت: “ما امیدوار بودیم مردم از F22 قدرد، کنند، و آنها این کار را انجام دادند. آنها آنقدر از آن قدرد، ،د که ما مجبور شدیم به زنجیره لجستیک خود برگردیم تا قطعات با کیفیت بالا را به اندازه کافی تهیه کنیم تا بتو،م یک قطعه دیگر بسازیم. 25 خودرو پس از پر شدن تمام جایگاه‌های تولید معمولی، اما اینجا به پایان می‌رسد.”

Donkervoort تولید F22 را افزایش می دهد

البته واحدهای اضافی Donkervoort F22 دارای مشخصات قدرت، گشتاور، وزن و عملکرد مشابه مدل های اولیه خواهند بود.

9 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.