Donkervoort F22 با موتور 492 اسب بخاری آئودی با وزن 1650 پوند معرفی شد

همچنین قیمت اولیه آن در اروپا 245000 یورو است و لیست کاملی از گزینه ها وجود دارد که به راحتی می تواند 100000 یورو دیگر به کل اضافه کند. مطمئناً این یک خودروی دو نفره ارزان قیمت است، اما این خودروساز برنامه اولیه 50 خودروی خود را فروخت. قبل از این اولین حضور برگزار شد. 25 خودروی دیگر نیز ساخته خواهد شد که تعداد کل خودروها را به 75 خودرو می رساند و در بازارهای مختلف در سراسر جهان در دسترس خواهند بود. تحویل در ژانویه 2023 آغاز می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/625912/donkervoort-f22-debuts-492-hp-1600-pounds/

جدیدترین ابرخودروی Donkervoort اینجاست. این جنگنده F22 نام دارد، اما نام آن از نسل پنجم جنگنده رادارگریز مورد استفاده توسط نیروی هوایی ایالات متحده گرفته نشده است. این در واقع به نام فیلیپا، دختر اول مدیرعامل دنیس دانکروورت، که در 22 مه 2022 وارد شد، نامگذاری شده است. و اگرچه ممکن است شبیه D8 GTO این شرکت باشد، هیچ مهره، پیچ، یا پانل بدنه ای وجود ندارد که جابجا شود. این یک سوپراسپرت جدید برای یک دوره جدید است.

Donkervoort F22
27 ع، ها

Donkervoort F22

این خودرو با نسبت قدرت به وزن 666 ، بخار در هر تن متریک وضعیت سوپراسپرت را ،ب می کند. این بهتر از یک بوگاتی ویرون است و از موتور 2.5 لیتری توربوشارژ خطی پنج آئودی استفاده می کند که 492 ، بخار (367 کیلووات) قدرت تولید می کند. این نیرو به روش قدیمی فقط به چرخ های عقب منتقل می شود، ی،ی یک گیر،س پنج سرعته دستی که به دیفرانسیل لغزش محدود Torsen متصل می شود. در دستان ماهر می تواند در 2.5 ث،ه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حدا،ر سرعت 180 مایل در ساعت (290 کیلومتر در ساعت) است، اما F22 برای سرعت خالص ساخته نشده است.

این حتی برای فضای داخلی نیز صادق است، جایی که یک سیستم اطلاعات سرگرمی iPad یکپارچه وجود دارد اختیاری. راننده یک صفحه نمایش دیجیتال کوچک برای ابزار دقیق دارد و فقط چند دکمه در اطراف شیفتر برای مدیریت سیستم های مختلف وجود دارد. پانل های سقف فیبر کربن به صورت دستی بلند می شوند و در پشت ذخیره می شوند. صندلی‌های Recaro دارای مهارهای شش نقطه‌ای هستند که برای استفاده در جاده و پیست تأیید شده‌اند. و بله، درهای پروانه ای دارد.

هنگامی که زمان توقف فرا می رسد، ترمزهای فولادی با کالیپرهای 4 پیستونی 1.2 گرم کاهش سرعت را ارائه می دهند. اما برای کار با پدال آماده باشید، زیرا ترمزهای F22 از کمک قدرتی برخوردار نیستند. برای این موضوع، کمک سروو برای فرمان رک و پینیون اختیاری است. به این ترتیب، هیچ نوع سیستم کنترل پایداری پیدا نخواهید کرد، اما تنظیمات کنترل کشش قابل تنظیم وجود دارد. سیستم تعلیق مستقل دارای یک سیستم هیدرولیک اختیاری برای بالا بردن 35 میلی متری خودرو برای پاک ، سرعت گیرها است، اما در غیر این صورت، بسیار یک خودروی آنالوگ در دنیای دیجیتال است.

موتور فوق تنها دلیل نسبت چشمگیر قدرت به وزن نیست. حداقل نگه داشتن جرم برای دانکروورت برای توسعه F22 حیاتی بود و نتیجه یک خودروی دو سرنشینه قانونی جاده ای با وزن 1653 پوند است. شاسی فولاد لوله‌ای دیوار نازک را با فیبر کربن ،یب می‌کند و خودرویی با استحکام دو برابری D8 GTO ،وجی ایجاد می‌کند. این همچنین فرمان و هندلینگ را تیز می کند و به ،تیک های پهن Nankang (18 اینچ در جلو، 19 اینچ در عقب) اجازه می دهد تا سطوح سنگ فرش شده را با اطمینان شدید در دست بگیرند. Donkervoort ادعا می کند که F22 می تواند 2.15 گرم را به ،ت ،شد.

Donkervoort F22 Donkervoort F22

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.