Mercedes Unimog 6×6 در مقیاس 1:10 کامیون RC غیرقابل توقف به نظر می رسد

و این چیزی است که این مدل رادیو کنترلی را عالی می کند. این Unimog UMG10 6×6 در مقیاس 1:10 که توسط Axial ساخته شده است، نه تنها شبیه به چیز واقعی است، بلکه عملکرد یک را نیز دارد. این کامیون سه محوره که در ویدیوی آپلود شده توسط RC Jono برجسته شده است، می تواند در هر چیزی ب،د – درست مانند مرسدس یونیموگ با اندازه کامل.

تنها چند وسیله نقلیه در جهان وجود دارند که به موقعیت افسانه ای دست یافته اند. Unimog یکی از آنهاست که با معرفی اولین مدل در سال 1947 شروع به کار کرد.

در حالی که بازی با Axial Unimog آفرود RC بسیار سرگرم کننده است، متأسفانه این شرکت تولید این مدل را متوقف کرده است. این باعث می شود که هر نمونه موجود موجود در آنجا به یک کل،یون تبدیل شود – اگر اصلاً بتو،د آن را پیدا کنید.

پس از تکمیل، ترازو RC مدل Unimog از موتور 35T برس خورده و مقاوم در برابر آب خود برای شارژ به جلو و غلبه بر هر چیزی در مسیر خود استفاده می کند. دارای کمک فنرهای کویل اور قابل تنظیم، محورهای عقب AR44 پشت سرهم با طراحی پینیون بالا، محورهای مش، جه،، و چرخ‌ها و ،تیک‌ها با مشخصات میلی‌متر – اساساً همه چیز مورد نیاز برای آفرودهای سخت.

RC که در بالای شاسی اثبات شده SCX10 II Axial ساخته شده است، با باتری کار می کند. شما فقط به سه چیز نیاز دارید تا آن را به درستی از جعبه خارج کنید – یک باتری لیپو 7.4 ولتی 30+C 5000+mAh 2S با رابط IC3 یا EC3، یک شارژر سازگار و چهار باتری AA برای فرستنده.

حتی بهتر از آن، لوازم الکترونیکی در این مدل تماما ضد آب هستند، که به این م،ی است که عمل بر روی برف و گل امکان پذیر است. فقط مراقب باشید در آبهای عمیق قدم بزنید، اگرچه اگر چنین شود تعجب نخواهیم کرد. اگر یک کلمه برای توصیف این RC وجود داشته باشد، غیرقابل توقف است – درست مانند 12 نسل Unimog واقعی.

سپس دوباره، یک جستجوی سریع در eBay تعدادی از مغازه‌ها را نشان می‌دهد که قطعات آن را تکه تکه می‌فروشند، به این م،ی که شما عملاً می‌تو،د یکی از آنها را خودتان بسازید.


منبع: https://www.motor1.com/news/625979/mercedes-unimog-6×6-scale-rc/15 ع، ها

Axial Unimog 6x6 1:10 Scale RC Rock Crawler

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.