Ferrari Purosangue 2023 تنظیم شده کیت عریض بدنه فیبر کربنی را می پوشد

تیونر ادعا می کند که از کربن پیش آماده شده استفاده می کند که از کیفیت OEM فراتر می رود. تمام قطعات با روکش مات یا براق بالا در دسترس هستند.

فراری دوست ندارد Purosangue را به ،وان یک کراس اوور معرفی کند، اما سخت است که به این وسیله فکر نکنیم زیرا در حال رقابت با خودروهایی مانند لامبورگینی اوروس و استون مارتین DBX است. یک موتور V12 تنفس طبیعی 6.5 لیتری 715 ، بخار (533 کیلووات) و 528 پوند فوت (716 نیوتن متر) تولید می کند. سرعت آن در 3.3 ث،ه به 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) و حدا،ر سرعت بیش از 193 مایل در ساعت می رسد.

تحویل Purosangue تا سال 2023 آغاز نمی شود. برای اطمینان از تن، کیت بدنه آن با فراری، DMC 3d نمونه ای از مدل را با دقت 0.00787 اینچ (0.2 میلی متر) اسکن کرد.

قطعاتی که DMC برای Purosangue ارائه می دهد شامل یک اگزوز تیت،ومی از شرکت ZESAD GmbH است. دارای یک سیستم کنترل سوپاپ برای راننده برای تغییر صدای لوله ها.

اگر فراری Purosangue به اندازه کافی برای شما تهاجمی نیست، تیونر آلم، DMC آماده است تا با معرفی یک کیت عریض از فیبر کربن، آن را پست تر جلوه دهد. این شرکت برای اینکه مدلی که قطعات را بر تن می کند، شاسی بلند ایتالیایی را با رنگ روشن قرمز گی،ی رنگ آمیزی کند.

قطعات فیبر کربنی شامل ،د گلگیر 1.18 اینچی (3 سانتی متری) است. دامن های کناری همسان باعث می شود Purosangue پهن تر به نظر برسد. این کیت شامل یک جفت اسپوی، عقب است – یکی روی سقف و دیگری در نوک درب عقب.

8 ع، ها

DMC همچنین لبه جلو، کاپوت و دیفیوزر عقب را از فیبر کربن ارائه می دهد. آنها طراحی ی،، با قطعات استوک دارند اما از مواد س، وزن استفاده می کنند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

فراری Purosangue 2023 Fire توسط DMC

Purosangue بر روی چرخ‌های 24 اینچی جعلی DMC Velocita سوار می‌شود. آنها دارای هفت جفت پره Y شکل هستند.

فراری به طور موقت سفارشات Purosangue را متوقف کرد زیرا لیست انتظار برای آنها بسیار طول، بود. این برند ایتالیایی تولید را محدود می کند به طوری که این مدل بیش از 20 درصد تولید سالانه این شرکت نباشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/625859/2023-ferrari-purosangue-،y-kit-by-dmc/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.