Ford Evos شکل واگن بلند شده خود را با صفحه نمایش 1.1 متری روی دوربین نشان می دهد

با پایان تولید موندئو در اوایل سال جاری، فورد عملاً بخش D اروپا را بدون هیچ جانشین مستقیمی در حال حاضر ، کرد. با این حال، وضعیت در چین بسیار متفاوت است، جایی که بیضی آبی دارای یک نسل کاملاً جدید Mondeo و یک نسخه متقاطع الهام گرفته از همان خودرو با نام Evos است. اولین بازی رسمی خود را در آوریل سال گذشته انجام داد و اکنون این تیم در آن حضور دارد Wheelsboy بالا،ه این فرصت را پیدا کردم که پشت فرمان بنشینم و مدل را برای یک تست رانندگی سریع ببرم.

همانطور که در ویدیوی پیوست شده و گا،ی ع، اختصاصی زیر مشاهده می کنید، نمای بیرونی حتی برجسته طراحی Evos نیست. هنگامی که وارد کابین می شوید، یک صفحه نمایش عظیم 1.1 متری (3.6 فوت) روی داشبورد وجود دارد. احتمالاً وسوسه شده اید که بگویید از سه صفحه نمایش جداگانه ساخته شده است که در زیر یک قطعه شیشه ای قرار گرفته اند، اما اینطور نیست. در کنار خوشه ابزار کاملا دیجیتال (12.3 اینچ) یک صفحه نمایش لمسی با وضوح 4K با اندازه 27 اینچ قرار دارد.

14 ع، ها

حداقل در حال حاضر یک گزینه موتور واحد برای Evos در چین در دسترس است. قدرت از موتور 2.0 لیتری EcoBoost توربوشارژ بنزینی تامین می شود که برای 235 ، بخار (175 کیلووات) و 277 پوند فوت (376 نیوتن متر) من، است. سرعت 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) فقط 6.6 ث،ه طول می کشد و مجری ویدیو چیزی برای شکایت از آسیاب ندارد. گیر،س هشت سرعته اتوماتیک، در حالی که به طور کلی نرم و ظریف است، نقشه‌برداری تا حدودی عجیبی دارد.

ع، زنده فورد ایووس

در حال حاضر، با وجود ع، های جاسوسی، هیچ مدرک محکمی مبنی بر فروش Evos در ایالات متحده یا اروپا وجود ندارد. در چین، نسخه برتر – ST-Line کاملا مجهز که در این ویدیو فیلمبرداری شده است – حدود 38000 دلار قیمت دارد و ما احساس می کنیم که فورد با وارد ن، کراس اوور به آمریکا، پتانسیل جدی بازار را از دست می دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/600419/ford-evos-wheelsboy-video-review/

ما اینجا نیستیم که قضاوت کنیم، اما از نظر ما، Evos یکی از جذاب ترین وسایل نقلیه جدید فورد در طول زمان است. ،یبی بین یک کراس اوور، یک سدان و یک استیشن شکلی بسیار متمایز به آن می‌دهد که کمی ما را به یاد سیتروئن C5 X می‌اندازد. طراحی‌های کوچک مانند جلوپنجره رادیاتور «موجدار» و چراغ‌های عقب تمام ال‌ای‌دی، Evos را شبیه به این خودرو کرده است. هر چند یک وسیله نقلیه درجه یک

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.