Hennessey Venom F5 Revolution رونمایی شد، با محوریت آهنگ با نیروی رو به پایین بیشتر


خانواده Venom F5 هنسی از سومین نفر به گاراژ استقبال می کنند. Venom F5 Revolution امروز پوشش خود را می شکند، نسخه ای متمرکز بر مسیر که هنسی برای نیروی رو به پایین بیشتر و هندلینگ بهبود یافته دوباره مهندسی شده است.

نیروبخش ونوم F5 جدید با محوریت مسیر، موتور 6.6 لیتری V8 Fury با توربوشارژ دوقلو هنسی است که برای استفاده رقابتی کالیبره شده است. این موتور همان 1817 ، بخار (1355 کیلووات) و 1193 پوند فوت (1617 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. با این حال، در حالی که انقلاب همان ،وجی را ارائه می دهد که برادران و برادران متمرکز بر جاده خود را ارائه می دهد، س، ترین آن دسته است، با وزن کمتر از 3000 پوند (1360 کیلوگرم).

Hennessey Venom F5 Revolution

26 ع، ها

هنسی بیشتر تغییرات را در آیرودینامیک و سیستم تعلیق خودرو اعمال کرد. یک بال عقب بزرگ و قابل تنظیم با عرض کامل با صفحات انتهایی به خودروساز کمک کرد تا نیروی رو به پایین خودرو را افزایش دهد و بیش از 800 پوند (362 کیلوگرم) را با سرعت 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) برساند. این رقم به 1400 پوند (635 کیلوگرم) نیروی رو به پایین در 249 مایل در ساعت (400 کیلومتر در ساعت) می رسد. نیرو از طریق یک گیر،س تک کلاچه خودکار به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

هنسی یک اسپلیتر فیبر کربنی جلوی بزرگتر برای جلوگیری از جریان هوا در زیر خودرو نصب کرد. یک دیفیوزر عقب کمک می کند تا هر هوایی که به زیر آن راه پیدا می کند هدایت شود. هواپیماهای غواصی در جلوی چرخ‌های فاسیای جلو به افزایش ،بندگی برای بهبود گردش کمک می‌کنند، در حالی که یک اسکوپ ورودی نصب شده روی سقف، هوا را به ،مت موتور می‌رساند.

این خودرو دارای سیستم تعلیق دو استخوان هنسی است که با تنظیمات تراز تهاجمی تر سفارشی شده است. این شرکت همچنین به آن دمپرهای قابل تنظیم مجهز کرده است که امکان کالیبراسیون کنار مسیر را با ابزارهای ساده فراهم می کند. رینگ‌های آلیاژی جدید و بزرگ‌تر، وصله تماس بزرگ‌تری را ایجاد می‌کنند، که باعث افزایش قابلیت‌های خودرو در پیچ‌ها و توقف می‌شود.

هنسی F5 Revolution را با سیستم تله متری مسیر داخلی ارائه می دهد که امکان نظارت در زمان واقعی را فراهم می کند. زمان دور، ت،یم‌بندی‌ها، نیروهای G در پیچ و سایر اطلاعات را ردیابی می‌کند. این خودرو در 15 ژانویه اولین نمایش عمومی جه، خود را در Miami Motorcar Cavalcade Concours d’Elegance در 15 ژانویه خواهد داشت. هنسی قصد دارد تنها 24 دستگاه برای جهان تولید کند که هر کدام از 2.7 میلیون دلار شروع می شود. به گفته این شرکت، بسیاری از آنها در حال حاضر فروخته شده اند، و تنها تعداد انگشت شماری باقی مانده است، بنابراین اگر می خواهید، سریع عمل کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/630142/hennessey-venom-f5-revolution-debuts-track/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.