رولزرویس در سال 2022 با رکورد 6021 خودرو تحویل داد

با مجموع فروش 6021 فروش در 50 کشور در سراسر جهان در سال گذشته، رو،رویس یک سال دیگر از رکورد فروش را تجربه کرد. خاورمیانه، آسیا-اقیانوسیه و اروپا و همچنین ایالات متحده بیشترین رشد فروش سالانه را از همه مناطق داشته اند. قاره آمریکا به ،ه خود بزرگترین منطقه واحد برای برند بریت،ایی باقی ماند، در حالی که اهمیت چین افزایش یافت زیرا این کشور اکنون دومین بازار بزرگ رو،رویس است. این شرکت مستقر در گودوود نیز رکورد فروش در بریت،ا و آلمان را تجربه کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/630080/rolls-royce-2022-sales-report/وقتی صحبت از مجموعه این برند شد، کولینان جایگاه خود را به ،وان پرفروش ترین مدل برند حفظ کرد و پس از آن G،st که پرفروش ترین آن در منطقه آسیا و اقیانوسیه بود، قرار گرفت. این خودروساز همچنین با افتخار می گوید که تقاضا برای Spectre، اولین مدل تولیدی تمام الکتریکی آن، در حال حاضر فراتر از انتظاراتش است، اما اطلاعات دقیقی در مورد تعداد رزروهای انجام شده تاکنون وجود ندارد. اولین تحویل به مشتریان از خودروی الکتریکی فوق لو، برای سه ماهه چهارم سال جاری برنامه ریزی شده است.

48 ع، ها

مهمتر از آن، رو،رویس از تقاضای فزاینده برای کمیسیون های سفارشی خود لذت می برد که در نتیجه مشتریان به طور متوسط ​​بیش از 500000 دلار برای رو، رویس جدید خود پرداخت می ،د. خاورمیانه منطقه پیشرو این برند برای محصولات سفارشی بود.

2022 سال مهمی برای رو،رویس موتور خودرو بوده است. ما نه تنها رو،رویس اسپکتر، اولین مدل سری تمام الکتریکی مارک ما را به جهان معرفی کردیم، بلکه اولین سالی بود که بیش از 6000 خودرو را در یک دوره 12 ماهه تحویل دادیم، با تقاضای بالا در کل ما. سبد محصولات تورستن مو، اوتوس، مدیرعامل رو،رویس، می گوید، اما به ،وان یک خانه لو، واقعی، فروش تنها معیار موفقیت ما نیست: ما تولیدکننده حجم نیستیم و نخواهیم بود.

رو،رویس اسپکتر 2023

بازار جه، خودرو این روزها با مشکلات عدیده ای مواجه است، اما خودروساز، هستند که همچنان موفق به بهبود نتایج فروش خود می شوند. رو،رویس یکی از برندگان غیرمنتظره سال گذشته بود که رکورد فروش بالایی را در سراسر جهان به ثبت رساند. در واقع، سال 2022 اولین سال در کل تاریخ 118 ساله این سازنده بود که در آن بیش از 6000 خودرو در یک دوره 12 ماهه تحویل داد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.