Honda CR-V Hybrid Racer یک شاسی بلند لوله ای با موتور 800 اسب بخاری IndyCar است

و مردم قطعاً فرصتی برای دیدن آن خواهند داشت. هوندا CR-V Hybrid Racer را به چندین رویداد IndyCar 2023 برای نمایش و اه، نمایشی خواهد برد، که از 3 مارس در فایرستون جایزه بزرگ سن پترزبورگ، فلوریدا آغاز می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/654699/،nda-cr-v-hybrid-racer-debuts-indycar-v6-powertrain/Honda CR-V Hybrid Racer توسط HPD

بیایید فوراً هوا را در این SUV دیوانه به نام Honda CR-V Hybrid Racer پاک کنیم. این یک ساخت یکباره است که بخش‌های متعددی را در داخل خودروساز ،یب می‌کند که توسط مهندسان توسعه عملکرد هوندا (HPD) رهبری می‌شود. اما این یک بار است، بنابراین متأسفانه شما یک CR-V عریض با بال بزرگ و موتور جیغ در نمایندگی ها نخواهید دید. اما شما آن را در رویدادهای انتخابی IndyCar امسال خواهید دید.

دلیلش این است که این SUV خانوادگی واقعاً یک ماشین مسابقه است که در زیر پانل‌های بدنه CR-V پنهان شده است، و حتی در آن زمان، هوندا خیلی تلاش نمی‌کند تا آن را مخفی نگه دارد. نیمه پایینی مسابقه تماماً فیبر کربنی است که با جرقه های عظیم گلگیرها و درهای جلویی پروانه ای که به فضای داخلی مسابقه باز می شوند، مشخص شده است. شاسی لوله ای سفارشی به ،وان پایه و اساس عمل می کند، اما ،مت بالایی SUV هنوز یک بدنه فولادی نسل ششم CR-V است. به جز بال عقب به اندازه کیهان، ی،ی.

درهای عقب باز نمی شوند – حداقل نه آنطور که انتظار دارید. آنها به یک پوسته تاشو مفصلی متصل شده اند که در پشت لولا شده و باز می شود تا نمایان شود. واقعی دلیل اینکه در وهله اول روی این مقاله کلیک کردید. اینجا جایی است که یک گیر،س شش سرعته پدال شیفت Xtrac قرار دارد که به موتور هیب، V6 IndyCar با توربوشارژ دوقلو متصل است که معمولاً صندلی‌های ردیف دوم را می‌بینید. این یک کپی کربنی از پیشرانه هوندا IndyCar 2024 نیست، اما پیش نمایشی از آنچه در آینده است ارائه می دهد.

هوندا CR-V هیب، مسابقه داخلی توسط HPD
Honda CR-V Hybrid Racer توسط HPD

آره، البته ما پرسیدیم که آیا “استفاده از خودروی جاده” به این م،ی است که هوندا ممکن است یک CR-V تولیدی با عملکرد بالا را در نظر بگیرد، شاید نه به این رادیکال اما چیزی در طعم Si یا Type R. این خودروساز به ما پاسخ بسیار واضحی داد: هیچ نظری در مورد محصولات آینده در مورد CR-V وجود ندارد. این که آیا با دیدن هیب، ریسر از نزدیک این موضوع تغییر می کند، ما فقط باید منتظر آن باشیم.

51 ع، ها

Honda CR-V Hybrid Racer توسط HPD Honda CR-V Hybrid Racer توسط HPD

به طور خاص، این یک موتور 2.2 لیتری هوندا V6 است که با سوخت مسابقه ای 100 درصد تجدیدپذیر شل کار می کند و بله، هیب، است. دیوید سالترز، رئیس HPD تأیید می کند که این پکیج 800 ، بخاری است، هرچند به تفکیک خاصی از قدرت برای سیستم های احتراق و الکتریکی اشاره نشده است. CR-V Hybrid Racer به جای باتری، در واقع از یک سیستم ذخیره سازی ابرخازن استفاده می کند که کاملاً بی شباهت به آنچه در لامبورگینی یافت می شود، قدرت کلی را با انفجارهای کوتاه مدت و مسافت پیموده شده بهبود یافته افزایش می دهد.

سالترز توضیح داد: «بنابراین در حال حاضر، تمرکز آن بر روی بررسی برقی‌سازی، مدیریت انرژی، همه این موارد با دیدی برای مسابقات و همچنین استفاده بالقوه از خودروهای جاده‌ای است، بنابراین ما سعی می‌کنیم فعلاً از آن به ،وان یک آزمایشگاه استفاده کنیم.» .

Honda CR-V Hybrid Racer توسط HPD

نه اینکه تقریباً در هیچ دوره ای خوب عمل نکند. قاب لوله دارای سیستم تعلیق جلو و ترمزهای 15 اینچی برمبو است که از ماشین مسابقه NSX GT-3 تهیه شده است. در عقب، سیستم تعلیق Dallara IR-18 Indy را با برمبوهای 14 اینچی خواهید دید. ف،های گلگیر با ،تیک های سری 305/35 در عقب و سری 285/35 در جلو پر شده اند. آنها بر روی چرخ های 20 اینچی با عرض 10.5 اینچ در جلو و 11 اینچ در عقب نصب شده اند. بال عظیم با یک ت،یم‌کننده جلوی ویژه برای نیروی رو به پایین کارآمد کار می‌کند، و در حالی که هیچ اشاره‌ای به عملکرد وجود ندارد، ما به یک دست و پا می‌رویم و می‌گوییم که این CR-V سریع است.

موتور مسابقه ای هیب، هوندا CR-V توسط HPD

و این نکته اصلی دلیل وجود این CR-V است – برای یادگیری. هوندا هیچ ابایی ندارد که کل آزمایش را “آزمایشگاه نورد” بنامد، که برای بررسی جنبه های مختلف عملکرد و چگونگی قرار گرفتن برق در معا، ساخته شده است. درس‌های آموخته‌شده با CR-V هیب، ریسر را می‌توان در تلاش‌های مسابقه‌ای آینده به کار برد، هرچند در حال حاضر، هوندا برنامه‌ای برای بردن SUV فوق‌العاده خود به مکان‌های خاصی مانند Pikes Peak ندارد.

سالترز در یک پیش نمایش رسانه ای برای CR-V ویژه توضیح داد: «دلیل خاصی که ابرخازن دارد، قدرت است. آنها واقعاً در قدرت بالا خوب هستند؛ همچنین در این برنامه، آنها ذاتاً ایمن هستند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.