Mazda MX-30 R-EV Rotary هنوز یک امکان برای بازار ایالات متحده است: گزارش

مزدا MX-30 e-Skyactiv R-EV 2023

اگر مزدا MX-30 R-EV را به بازار آمریکا بیاورد، با تقاضای واضح برای این خودرو همزمان خواهد شد. راب مایر، رئیس مشاور نمایندگی ملی مزدا، گفت: “زم، که مزدا MX-30 را عرضه کرد و برنامه خود را ارائه کرد، شامل آوردن افزایش برد به اینجا بود، اما بازار تعیین می کند که آیا این خودرو خوب عمل کند یا نه.” شورا.

در حال حاضر مزدا عرضه CX-90 سه ردیفه را برای بازار ایالات متحده در اولویت قرار داده است. ادامه زنجیره تامین و مشکلات تولید مانع از عرضه محصولات جدید این خودروساز شده است. در نتیجه، استراتژی خود را برای اولویت بندی وسایل نقلیه من، برای هر بازار تغییر داده است و خط تولید محصولات خود را به بهترین نحو با ترجیحات مصرف کننده مطابقت می دهد. CX-90 برای آمریکای شمالی ساخته شده است و اولین PHEV مزدا در ایالات متحده خواهد بود.

MX-30 R-EV جدید ،یبی از یک باتری 17.8 کیلووات ساعتی است که برد فقط برقی تا 53 مایل را با یک توسعه دهنده برد چرخشی فراهم می کند. به ،وان یک ساب کامپکت، برای مصرف کنندگان در بازارهای آسیایی و اروپایی جذاب تر است، در حالی که مصرف کنندگان بازار ایالات متحده کامیون های بزرگتر، شاسی بلندها و کراس اوورها را ترجیح می دهند.

با وجود شایعاتی که خلاف این را می گویند، مزدا MX-30 e-Skyactiv R-EV برای بازار ایالات متحده منتفی نیست. به گزارش Automotive News، این خبر مستقیماً از جف گایتون، مدیرعامل این خودروساز در آمریکای شمالی منتشر شده است.

آنچه که نوع پلاگین مزدا MX-30 را قابل توجه می کند، بازگشت احتمالی موتور دوار با موتور بنزینی مزدا است. این خودرو قرار است بهار امسال در اروپا و ژاپن به ،وان یک گزینه افزایش دامنه برای کراس اوور ساب کامپکت عرضه شود. به گفته گایتون، مزدا تصمیم گرفته است “MX-30 روتاری را برای اروپا و ژاپن در اولویت قرار دهد، جایی که این محصول بیشتر برای جاده ها و مشتریان من، است. این به این م،ی نیست که برای ایالات متحده نه است.”

مزدا بر این باور است که رمز موفقیت خود ساخت خودروهای من، برای هر بازار و خودروهایی است که مردم می خواهند داشته باشند. به گفته مایر، این فروش آنها را بسیار آسان تر می کند و او فکر می کند که شرکت در مسیر درستی قرار دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/652005/mazda-mx30-ev-rotary-still-possible/47 ع، ها

حتی زم، که RX-8، آ،ین خودروی مزدا با موتور چرخشی، در غروب خورشید حرکت کرد، این خودروساز متعهد شد که موتور را برای مدل آینده احیا کند. چالش پیدا ، راه درست برای استفاده از نقاط قوت روتاری و در عین حال غلبه بر برخی از کمبودهای آن بود.

به گفته مزدا، موتورهای دوار به دلیل اندازه جمع و جورشان، بخش مهمی از استراتژی الکتریکی سازی آن هستند که به آنها اجازه می دهد به راحتی با قطعاتی مانند ژنراتورها و بسته های باتری ادغام شوند. این امکان انعطاف پذیری را برای ایجاد چندین گزینه پیشرانه برای یک پلت فرم فراهم می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.