Mustang Boss 429، Challenger R/T Convertible در Epic Barn Find کشف شد


منبع: https://www.motor1.com/news/628755/ford-mustang-boss-429-challenger-convertible-barn-find/

آنها در انبار نیز تنها نیستند. یک فورد تورینو کبرا جت با کاپوت تکان دهنده در گوشه ای قرار گرفته و در کنار نسل اول پونتیاک GTO پارک شده است. چندین موستانگ اوایل دهه 1970 پراکنده در اطراف وجود دارد که به نظر می رسد یک موستانگ فست ، 1965 تا حدی در کنار در از هم جدا شده است. و اینها فقط تعدادی از خودروهای داخل هستند، اصلاً اهمیتی به آنچه در بیرون است ندارید.

حماسه اصطلاحی است که اغلب بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد، اما با یک دوج چلنجر 1970 کانورتیبل R/T که در کنار فورد موستانگ باس 429 مدل 1969 قرار دارد، می گوییم که در این مورد کاملاً من، است. یک تابلوی نمایش ماشین قدیمی برای موستانگ پیدا شده است که نشان می دهد این یک ماشین کاملا اصلی با 35000 مایل است. ما در مورد چلنجر چندان واضح رفتار نمی کنیم، اما طراحی جلوپنجره با نشان R/T مطابق با مدل های 1970 به نظر می رسد.

پیدا ، یک ماشین خاص که در انباری مخفی شده است برای بسیاری از علاقه مندان به اتومبی،، رویایی است که فقط عده کمی می توانند آن را تجربه کنند. پیدا ، چندین وسیله نقلیه نمادین در یک نقطه بسیار نادر است، شاید نادرتر از اتومبیل‌هایی که در این ویدیوی باورن،ی یافتن انبار نشان داده شده است.

فیلمبردار اهمیت این دو ماشین عضل، را درک نمی کند، و این خوب است. متخصص بودن در همه چیز خودرو پیش نیازی برای قدرد، از خودروهای جذاب نیست، اما برای ارائه برخی زمینه‌ها، Boss 429 Mustang‌های سال‌های 1969 و 1970 به‌،وان پرطرفدارترین موستانگ‌ها در بین همه آنها شناخته می‌شوند. تنها 859 دستگاه در سال 1969 ساخته شد و در مورد چلنجر R/T کانورتیبل، تنها 963 دستگاه برای سال 1970 ساخته شد.

به دنبال ماشین های جالب تر هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.

در معرض ،اصر، این ویدئو موستانگ های بیشتری، تورینو دیگری، پلیموث، پونتیاک و حتی یک دوچرخه اسپرت قدیمی کاوازاکی نینجا را نشان می دهد. ماشین های ناخواسته انبوهی وجود دارد، قطعات یدکی، و طبق توضیحات ویدیو، همه آن متعلق به یک نفر است که ظاهراً حدود 30 سال است که به هیچ یک از آنها دست نزده است. اینکه آیا این تغییرات به زودی مشخص نیست، اما در حال حاضر، برخی از کمیاب‌ترین و با ارزش‌ترین خودروهای عصر خودروهای عضل، ک،یک همچنان گرد و غبار جمع می‌کنند و در انتظار تولدی دوباره هستند که ممکن است هرگز نیاید.

ما نمی تو،م ببینیم چه موتوری در زیر کاپوت چلنجر است – ما فرض این یک ماشین همی اصلی نیست زیرا تعداد انگشت شماری وجود دارد. سپس دوباره، در کنار Boss 429 پارک شده است که پاسخ فورد به 426 Hemi V8 بود. ما می‌تو،م فقط از این دو خودرو عضله ک،یکی به ارزش بیش از یک میلیون دلار داشته باشیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.