Nissan Fairlady X Is AZ، Murano Mashup که انتظارش را نداشتید

و در حالی که ممکن است فکر کنید که این فقط کار دستکاری ع، است، در واقع اینطور نیست. دانش‌آموزان در واقع روی بیرون آوردن یک نیسان مورانو و کوبیدن صورت و عقب Z روی آن کار ،د. با توجه به اینکه مورانو دقیقاً به شکل ماشین Z تراشیده نشده است، متوجه شدیم که در این اتحادیه ساختگی وجود دارد.

Nissan Fairlady X در سال 2023 در سالن خودرو توکیو و Osaka Auto Messe رونمایی عمومی خواهد داشت. اگر برای آن نمایش ها در ژاپن هستید، ممکن است این ،یب غیرمنتظره را برای یک لذت بصری پیدا کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/627828/nissan-fairlady-x-z-murano-mashup/

تعویض چهره در خودروها یک چیز است. ما تعدادی از صفحات رسانه‌های اجتماعی را دیده‌ایم که در چند سال گذشته این کار را انجام داده‌اند و چهره خودروها را در مدلی دیگر از طریق قدرت قدرتمند Adobe P،tos،p نشان می‌دهند. اما این تعویض چهره متفاوت است – این یک تحول کامل است که توسط دانشجویان ژاپنی انجام شده است.

نتیجه جالب است، حداقل می گویند. با تعبیه ،مت جلو و عقب Z بر روی یک کراس اوور، ما فکر نمی‌کردیم این امکان پذیر باشد، اما اینجا هستیم. حتی با مجموعه‌ای از چرخ‌های Rays و ،تیک‌های Michelin Pilot Sport 4 S برای اندازه‌گیری خوب ارائه می‌شود.

Nissan Fairlady X (Z x Murano Mashup)

Nissan Fairlady X را بشناسید. این ،یبی است بین نیسان Z (یا نیسان فیرلیدی Z، همانطور که در ژاپن به آن گفته می شود) و کراس اوور مورانو. این پروژه ای از دانشجویان در نیسان گاکوئن (دانشکده فنی خودرو نیسان) است.

Nissan Fairlady X (Z x Murano Mashup)

ما دقیقاً نمی‌توانستیم اشتباه (یا درست) را در این دگرگونی مشخص کنیم، اما کافی است بگوییم، نسبت‌های بزرگ‌تر طراحی Z می‌خواهد شما را بیشتر از آنچه که قرار است به ماشین خیره کنید.

حتی بهتر از آن، فضای داخلی مورانو نیز برای تن، با فضای داخلی اسپرت Z تغییر یافته است. بر اساس تصاویر منتشر شده در حساب توییتر نیسان گاکوئن، mashup همراه با فرمان Z و صندلی‌ها ارائه می‌شود، اگرچه به دلیل ع،‌های محدود ارائه‌شده، از میزان تغییرات داخل کابین مطمئن نیستیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.