Ineos Automotive مدیر عامل جدید، مدیر عامل جدید را در Shakeup مدیریت برتر معرفی کرد

گرنادیر می تواند به ایالات متحده بیاید و دارای موتور شش سیلندر خطی دو توربوشارژ B58 از بی ام و است. این موتور 281 ، بخار (210 کیلووات) و 332 پوند فوت (450 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. نسخه دیزلی آن وارد ایالات متحده نخواهد شد، اما در اروپا در دسترس خواهد بود و 245 ، بخار (193 کیلووات) و 406 پوند فوت (550 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. دفترچه های سفارش برای SUV باز است.

اکنون که Gre،ier در حال تولید است، مشخص نیست آینده اینئوس چیست، اما ما یک ایده داریم. این خودروساز در حال توسعه یک خودروی الکتریکی سلول سوختی از این شاسی‌بلند است و قرار بود آزمایش آن تا پایان سال 2022 آغاز شود. وسایل نقلیه برای توده ها


منبع: https://www.motor1.com/news/627819/ineos-new-ceo-coo-management-shakeup/آغاز تولید Ineos Gre،ier

3 ع، ها

Ineos Automotive، بخشی از گروه Ineos، در سال 2017 برای طراحی و ساخت یک خودروی آفرود سودمند که تبدیل به Gre،ier شود، تشکیل شد. این SUV سرانجام پس از مواجهه با مشکلات زنجیره تامین که کل صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار داد، در ماه اکتبر وارد تولید شد. با ،وج Gre،ier از خط مونتاژ، Ineos Automotive مدیریت جدیدی برای رهبری خواهد داشت.

کالدر پس از گذراندن شش سال در سمت‌های مختلف در گروه Ineos، از جمله چندین نقش مدیرعامل، به Ineos Automotive می‌پیوندد. او تجربه قبلی در سهام خصوصی دارد. کالدر گفت که “زمان هیجان انگیزی” برای در دست گرفتن فرمان Ineos است، و تیم را به خاطر تمام تلاش هایش تحسین کرد و در عین حال اشاره کرد که “ما هنوز در ابتدای ایجاد یک تجارت جه، هستیم.”

لین کالدر با فرض اینکه این نقش فوراً مؤثر باشد، مدیرعامل جدید خواهد شد. Hans-Peter Pessler مدیر ارشد اجرایی جدید شرکت خواهد بود که قبلاً به ،وان مدیر ارشد اجرایی در Magna Steyr اتریش خدمت می کرد. فیلیپ استایر به ،وان رئیس شرکت باقی خواهد ماند.

Ineos Automotive سال را با تغییرات اندکی در تیم مدیریت ارشد خود به پایان می رساند. این شرکت اعلام کرده است که یک مدیر عامل جدید و یک مدیر عامل جدید را به ،وان خودروساز انتقال از یک پروژه مهندسی به یک تجارت تجاری منصوب خواهد کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.