Nissan Z 2023 Infiniti Q60 RS را در مسابقه خانوادگی درگ به چالش می کشد

در همین حال، اینفینیتی Q60 RS از یک گیر،س 7 سرعته اتوماتیک برای ارسال تمام نیرو به چرخ ها استفاده می کند. صحبت از انتقال قدرت، Q60 RS مورد استفاده در مسابقه درگ یک مزیت چشمگیر نسبت به نیسان Z دارد – توسط هر چهار چرخ هدایت می‌شود، که باید هنگام مسابقه از حفاری یک مزیت باشد. از طرف دیگر وزن به نفع Z-car بود.

در این مرحله، همه باید بدانند که یک نیسان Z جدید وجود دارد. خودروی RZ34 Z مدل نسل هفتم این کوپه اسپرت است، اگرچه این خودروساز پیش از این اعتراف کرده است که قطعات را با نسل قبلی خود به اشتراک می‌گذارد. این قطعات شامل پلت فرم FM برای به حداقل رساندن هزینه ها و حفظ قیمت نسبتاً مقرون به صرفه خودرو است.

ویدیوی بالای این صفحه بقیه داستان را بیان می کند. مثل همیشه، نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.


منبع: https://www.motor1.com/news/628222/nissan-z-infiniti-q60-rs-drag-race/22 ع، ها

همانطور که گفته شد، هر دو خودرو از یک توربو دوقلو V6 استفاده می کنند که ،وجی ی،ان با 400 ، بخار قدرت (299 کیلووات) و 350 پوند فوت (475 نیوتن متر) گشتاور دارد. با این حال، نیسان Z از یک گیر،س متفاوت استفاده می کند – در این مورد، گیر،س اتوماتیک 9 سرعته JATCO که در نیسان فرانتیر نیز استفاده می شود.

نیسان Z جدید همچنین قطعاتی را با خودروهای دیگر از مجموعه خودروسازان به اشتراک می گذارد. ما در مورد آسیاب VR30DDTT V6 نیسان صحبت می کنیم که RZ34 آن را با Infiniti Q60 Red Sport 400 به اشتراک می گذارد. اگرچه تفاوت های اساسی بین این دو وجود دارد که شما در این مسابقه درگ بی طرف خواهید یافت. سام کارلژیون.

با این حال، ممکن است بلافاصله فکر کنید که Q60 از نظر کشش مزیت دارد، اما یک عامل دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این خودروهایی که در خط به هم رسیدند، به طور کامل موجود نبودند، با تغییراتی که در ویدیو مشخص نشده بود.

آیا فکر می‌کنید خودروی جدید نیسان Z شانسی در برابر اینفینیتی Q60 قرمز اسپورت تمام پنجه‌ای داشت؟ با توجه به اینکه آنها گیر،س های متفاوتی داشتند، هنگام شروع حرکتی متفاوت خواهد بود؟

اینفینیتی Q60 قرمز اسپرت جلوی 2020

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.