مک لارن صدای V8 را با ویوالدی در ویولن برای سمفونی تعطیلات عالی جفت می کند

McLaren GT 2020: First Drive

ما دوست داریم برای تعطیلات به همه یک سوپراسپرت V8 فریاد بزنیم، اما امیدواریم که این ویدیو حداقل لبخند را بر لبان شما بیاورد. شما همچنین می تو،د ،مت تعطیلات را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.

112 ع، ها

Kody و Kyler McCor،، رهبران شرکت تولید The Outbound Life می‌گویند: «از آنجایی که در قلب داستان‌سرای هستیم، هیچ چیز ما را بیشتر از تصور مجدد آنچه ممکن است و ارائه دیدگاهی تازه هیجان‌زده نمی‌کند. ما از شراکت با مک لارن در این پروژه بسیار هیجان‌زده بودیم، زیرا ما می‌دانستیم که می‌تو،م قطعه‌ای تولید کنیم که GT را در نور جدیدی به تصویر ،شد. ما می‌خواستیم تجربه‌ای جذاب برای مخاطب ایجاد کنیم، تجربه‌ای که آن‌ها به یاد خواهند آورد.»

هر کجای این دنیای بزرگ ما هستید، در کل Motor1.com خانواده بهترین، شادترین و گرم ترین آرزوهای ما را برای ماجراهای تعطیلات شما می فرستد. اگر در حال خواندن این هستید، شما شاید مانند ابرخودروها، به ما اجازه دهید یک ویدیوی کوتاه برای تماشای و شنیدن شما ارائه دهیم. البته با کمک مک لارن.

این برند مستقر در بریت،ا پیام تعطیلات خود را ارائه می دهد که مستقیماً با قلب علاقه مندان به اتومبی،، صحبت می کند و در عین حال ،یبی شگفت انگیز از موسیقی سنتی را ارائه می دهد. این فیلم کوتاه 60 ث،ه ای با همکاری شرکت تولیدی The Outbound Life، اریکا کارپندو، ویولونیست را در حال نواختن قطعه ک،یک ویوالدی نشان می دهد. چهار فصل: زمستان. جان ب،وچی، تهیه‌کننده موسیقی، تنظیم ویژه‌ای را ایجاد کرد که شامل سازهای دیگر و مک لارن GT بود که در حومه کالیفرنیا پخش می‌شد.

علاقه مندان به احتمال زیاد نیازی به معرفی مک لارن GT ندارند، اما در اینجا یک تجدید نظر در هر صورت وجود دارد. GT که در سال 2019 برای مدل سال 2020 معرفی شد، یک ماشین بزرگ تورینگ من، است که به اندازه یک سنا هاردکور نیست، اما از نظر عملکرد نیز کم کار نیست. موتور 4.0 لیتری توربوشارژ دوقلو V8 آن 612 ، بخار قدرت دارد و همانطور که ویدیوی بالای مقاله نشان می دهد کاملاً باشکوه به نظر می رسد. این قدرتمندترین مک لارن در خط تولید نیست، اما طراحی س، وزن GT همچنان به م،ای شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت 3.1 ث،ه است. پدال لاغر را روی زمین قرار دهید تا با سرعت 203 مایل در ساعت به بالا برسید.


منبع: https://www.motor1.com/news/628223/mclaren-v8-sound-vivaldi-،liday-symp،ny/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.