Opel Zafira-e Life با برد 200 مایل به وانت کمپر برقی تبدیل شد

در جاده، ون دارای ویژگی‌های ایمنی مانند هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری، هشدار خواب آلودگی، کمک حفظ خطوط و تشخیص علائم ترافیکی با کروز کنترل نیمه تطبیقی ​​است.

Crosscamp هنوز جزئیات قیمتی را برای Flex الکتریکی ارائه نکرده است. بعداً، این شرکت قصد دارد یک نسخه EV از Crosscamp Lite را ارائه دهد که با حذف آشپزخانه، فضای بیشتری در خودرو فراهم می کند.

6 ع، ها

کراس کمپ فل، الکتریکی دارای یک باتری 75 کیلووات ساعتی است که محدوده رانندگی WLTP پیش بینی شده 200 مایل (322 کیلومتر) را فراهم می کند. این سیستم می تواند با 100 کیلووات جریان مستقیم شارژ شود و ظرف 48 دقیقه وانت را به 80 درصد برساند.

Vauxhall Zafira-e Crosscamp Flex (2022) این شرکت همچنین نمی گوید که آیا قصد دارد این وسیله نقلیه را به تولید برساند یا اینکه آیا این صرفاً نمایشی از آنچه از یک ون کمپر برقی امکان پذیر است.


منبع: https://www.motor1.com/news/606209/opel-zafira-electric-camper/

Crosscamp Flex امکاناتی را که انتظار دارید در یک موتورخانه جمع و جور پیدا کنید را حفظ کرده است. سقف گسترش یافته تا فضای بیشتری را برای سرنشینان فراهم کند و دو تخت در آن بالا وجود دارد. صندلی عقب به تخت دونفره تبدیل می شود. یک آشپزخانه کوچک با سینک و اجاق گاز وجود دارد. صندلی های جلو می توانند 180 درجه بچرخند.

کمپر مبتنی بر Opel همچنین دارای یک باتری 95 آمپر ساعتی برای تغذیه روشنایی، یخچال و سوکت USB است. این امر از مکیدن بیش از حد الکتریسیته از بسته برقی که EV را تامین می کند، جلوگیری می کند.

اولین بار Crosscamp Flex تنها یک روز پس از معرفی رنو از وانت الکتریکی Hippie Caviar Motel با نام فوق‌العاده صورت می‌گیرد. این مدل از ون Kangoo به ،وان پایه خود استفاده می کند و دارای یک موتور الکتریکی 120 ، بخاری (90 کیلووات) است. باتری 45 کیلووات ساعتی برد ،نی 177 مایل (285 کیلومتر) را در چرخه WLTP فراهم می کند.

متأسفانه رنو جزئیات زیادی در مورد امکانات داخلی هیپی خاویار متل ارائه نمی دهد. صندلی عقب به صورت تخت جمع می شود. قفسه اسکی جلوی دید را نمی‌گیرد پنل شیشه ای پانوراما روی سقف.

تعداد موتورخانه های برقی در بازار به ویژه در اروپا به سرعت در حال افزایش است. Crosscamp Flex با استفاده از Opel Zafira-e Life به ،وان نقطه شروع، جدیدترین نمونه موجود در افق است. نمونه اولیه آن در Caravan Salon 2022 در دوسلدورف آلمان رونمایی شد و فروش آن در سال 2023 آغاز شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.