Skoda Enyaq RS iV به عنوان شاسی بلند الکتریکی با قدرت نزدیک به 300 اسب بخار معرفی شد

Enyaq iV RS سال آینده به فروش می رسد تا بر اساس یک موفقیت تجاری برای اشکودا باشد زیرا از زمان عرضه این مدل در سال 2020، بیش از 100000 دستگاه از این شاسی بلند الکتریکی فروخته شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/618263/skoda-enyaq-rs-iv-debut/Skoda Enyaq RS iV 2023 هجوم خودروهای برقی گروه فول، واگن با مدلی تا حدی تند ادامه دارد زیرا اشکودا از Enyaq RS iV خارج شده است. برای شکل معمولی که عملی بودن را در اولویت قرار می‌دهد، از نمایه‌ای کاذب نسخه کوپه اجتناب می‌کند. در حالی که مدل شیک تر دارای ضریب درگ بسیار پایین 0.234 است، این مشتق اسپرت جدید دارای Cd 0.265 است. در نتیجه، برد WLTP از 545 کیلومتر (339 مایل) کوپه به 500 کیلومتر (311 مایل) کاهش یافته است.

مجموعه‌ای از لهجه‌های مشکی در سرتاسر بیرونی وجود دارد که با نشان سبز رنگ RS که روی گلگیرهای جلو نصب شده است، ،یب شده است. جلوپنجره ی نور، که به ،وان “صورت کریستالی” شناخته می شود، استاندارد است و کمتر از 131 LED را در خود جای داده است تا Enyaq iV RS را در شب متمایز کند. چراغ‌های عقب فول ال‌ای‌دی نیز استاندارد هستند و چراغ‌های جلو و عقب هر دو «رقص» را هنگام باز ، قفل خودرو انجام می‌دهند.

16 ع، ها

اشکودا فضای داخلی را با صندلی‌های اسپورت‌تر با پشتیب، جانبی بیشتر و پشت‌سرهای داخلی تقویت کرده است. پارچه Suedia در رنگ مشکی برای صندلی ها و داشبورد استفاده می شود که دوخت سبز جلوه ای متضاد ایجاد می کند. همچنین برخی از تریم فیبر کربن مصنوعی روی درها، سرپوش مشکی، فرمان کف تخت، روشنایی محیط سبز و ستون‌های مشکی وجود دارد.

همچنین در Octavia RS موجود است، این رنگ سبز مامبا باعث می شود که شاسی بلند الکتریکی برای یک اشکودا کاملاً جسورانه به نظر برسد. چرخ‌های استاندارد 20 اینچی و 21 اینچی اختیاری نیز نشان می‌دهند که برند چک تلاش می‌کند هیجان‌انگیزتر باشد و از طراحی‌های پیش پا افتاده گذشته فاصله بگیرد. چراغ‌های جلو ماتریسی تمام ال‌ای‌دی به همراه یک بازتابنده عریض عقب مشابه آنچه در Octavia RS و Kodiaq RS می‌بینید وجود دارد.

بسته باتری لیتیوم یونی 82 کیلووات ساعتی را حمل می کند که می تواند در نقاط شارژ سریع DC تا 135 کیلووات شارژ شود که در این صورت 36 دقیقه طول می کشد تا از 10 به 80 درصد برسد. پیوستن به حالت معمول رانندگی Eco، Comfort، Normal و Sport Traction است. اشکودا می گوید با ارائه AWD ثابت با سرعت حدا،ر 12 مایل در ساعت (20 کیلومتر در ساعت) برای سطوح لغزنده و جاده های آسفالت نشده طراحی شده است.

به طور طبیعی، سیستم چهار چرخ متحرک مشابه با موتورهای الکتریکی دوگانه را دارد که ،وجی ،یبی 295 ، بخار (220 کیلووات) و 460 نیوتن متر (338 پوند فوت) گشتاور را ارائه می دهد. اگر این ارقام آشنا به نظر می رسند، به این دلیل است که VW ID.4 GTX و ID.5 GTX سخت افزار ی،، دارند. اشکودا می گوید Enyaq RS iV به شش و نیم ث،ه نیاز دارد تا از حالت س، به سرعت 180 کیلومتر در ساعت به سرعت 112 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.