Skoda Kodiaq 2024 با تداوم آماده سازی برای تولید

کودیاک با بیش از 60000 تحویل به مشتریان در اروپا در سال گذشته یکی از مهم ترین مدل های اشکودا است. این شاسی بلند که در سال 2016 عرضه شد، در پیکربندی سه ردیفه در حال نشان دادن سن خود است و نسل جدیدی در حال توسعه است. زمان زیادی طول نمی کشد تا اینکه ما آن را در شکوه کامل خود ببینیم – اولین بازی برای پاییز امسال برنامه ریزی شده است – و آماده سازی برای تولید آن در حال حاضر به خوبی در حال انجام است.

کودیاک جدید یک نوع پلاگین هیب، دریافت خواهد کرد که در همان خط تولید مدل های استاندارد احتراقی مونتاژ می شود. اشکودا تقریباً 13 میلیون دلار برای تبدیل خط موجود برای پوشش نیازهای نسل بعدی SUV و پیشرانه الکتریکی آن سرمایه گذاری می کند. زم، که کارخانه کواسینی ظرفیت کامل دارد، باید بتواند روزانه تا 410 کودیاک تولید کند.

کودیاک که ابتدا در نمایشگاه خودروی پاریس در سال 2016 معرفی شد، تاکنون در بیش از 800000 نمونه تولید شده است. نام آن از بزرگترین ،س قهوه ای سیاره، ،س کودیاک، الهام گرفته شده است که در جزیره ای به همین نام زندگی می کند. نسل دوم SUV مبتنی بر MQB در یک رویداد مستقل در پاییز امسال رونمایی خواهد شد. در همین حال، اشکودا در حال کار بر روی نسل بعدی سوپرب است که قرار است اوا، امسال نیز در رویدادی ویژه رونمایی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/670749/2024-skoda-kodiaq-teased-،uction/

این شرکت چک دو تصویر تیزر جدید با Kodiaq 2024 منتشر کرده است که بدنه برهنه این مدل را به ما نشان می دهد. با توجه به اینکه هیچ سپر، چراغ، پنجره یا چرخی وجود ندارد، گفتن چیزهای زیادی در مورد طراحی آن بسیار دشوار است، اما از این نگاه اولیه، به نظر می رسد که این SUV نسبت های اولیه خود را تقریباً بدون تغییر حفظ می کند. همچنین، از تصاویر تیزر قبلی و ع، های جاسوسی می د،م که Kodiaq به طور چشمگیری در خارج طراحی نخواهد شد.

یکی از کاربردی ترین خودروهای اشکودا (به همراه سوپرب کامبی) برای نسل دوم خود در کارخانه کواسینی این شرکت به تولید ادامه خواهد داد. اینجا جایی است که Karoq و Superb نیز در حال حاضر تولید می شوند، اما دومی برای نسخه نسل بعدی خود به براتیسلاوا منتقل می شود و بنابراین ظرفیت 150000 دستگاه اضافی سالانه Kodiaq و Karoq در Kvasiny آزاد می شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.