Stellantis Boss اعلام کرد که دو مدل جدید فیات در سال 2023 عرضه خواهند شد

تا آنجا که به دیگر خودروهای برقی مربوط می شود، نسل بعدی پاندا با ظاهری برگرفته از کانسپت Centoventi 2019 بعید است تا سال آینده رونمایی شود، بنابراین ما آن را حذف خواهیم کرد. در عوض، فیات می‌تواند یک Topolino جدید را با زدن نشان آن بر روی سیتروئن آمی، که به ،وان Opel Rocks-e نیز عرضه می‌شود، روانه بازار کند. اینها از نظر فنی خودروهای الکتریکی به م،ای واقعی نیستند زیرا هر دو به ،وان چهار چرخه طبقه بندی می شوند.

فیات صرفاً سایه ای از خود سابق خود در اروپا است، جایی که محصولات کمی دارد و بیشتر آنها نیاز مبرمی به جایگزینی دارند. شرکت مادر Stellantis با دو محصول کاملاً جدید که قرار است اوا، امسال عرضه شوند، شروع به رسیدگی به مشکلات خود در رابطه با خط تولید کمیاب و قدیمی خواهد کرد. این افشاگری توسط کارلوس تاوارس، مدیر عامل شرکت خودروسازی، در طی فراخوان درآمد این هفته درباره نتایج سال 2022 انجام شد.

شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد فیات قصد دارد مولتی پلا را به جای 500X و تیپو بازگرداند، اما هیچ چیز رسمی نیست. حتی اگر اینطور باشد، تا نزدیک به اواسط دهه اتفاق نخواهد افتاد. امیدواریم استایل بهتری داشته باشد، اگرچه این مشکل تا حد زیادی با فیس لیفت اصلی که در سال 2004 معرفی شد، شش سال پس از فروش این خودروی عجیب و غریب، حل شد. در نهایت در سال 2010 تولید آن متوقف شد اما برای سه سال دیگر در چین با نام Zotye M300 Langyue ادامه یافت.


منبع: https://www.motor1.com/news/653960/fiat-two-new-models-europe/شایعه شده است که این کراس اوور ساب کامپکت که بالقوه فیات 600 نامیده می‌شود و در اینجا رندر می‌شود، پوشش آن در 4 جولای ش،ته می‌شود و در کارخانه Tychy در لهستان در کنار مدل‌های خواهرش ساخته می‌شود. جیپ همچنین نسخه خود را با موتور بنزینی به فروش می رساند، بنابراین ما ICE را برای مدل ایتالیایی رد نمی کنیم.

مدیر اجرایی 64 ساله متولد لیسبون از وارد شدن به جزئیات در مورد خودروها خودداری کرد و تنها گفت که هر دو کاملاً الکتریکی خواهند بود. اینجاست که گمانه زنی ها آغاز می شود زیرا یکی از آنها ممکن است معادل فیات با جیپ انتقامجو باشد که یک همتای آلفارومئو را نیز تولید خواهد کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.