Top Gear به مفهوم Range Rover Stormer و درهای Lambo آن نگاه می کند

رنج استورمر بسیار مهم بود زیرا اولین خودروی مفهومی رنجروور بود که نام اسپرت را داشت و همچنین اولین خودرویی بود که پیش نمایش رنج روور اسپرت را داشت. زبان طراحی این خودروی مفهومی به نشانه ای از رنج روور اسپرت تبدیل شد. در نهایت، قابلیت‌های طراحی لندرور را به نمایش گذاشت و به تثبیت شهرت این برند به‌،وان تولیدکننده خودروهای SUV سطح بالا کمک کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/654427/range-stormer-concept-top-gear/

Range Rover Stormer Concept توسط یک تیم کار بین بریت،ا و ایتالیا ساخته شد و ساخت آن هشت ماه طول کشید. این خودروی مفهومی به گونه‌ای طراحی شده بود که یک نمایشگر باشد و در این زمینه موفق شد. طراحی چشمگیر با خط سقف شیبدار، جلوپنجره پررنگ و یک جفت درب پروانه ای داشت. در آن زمان، این نوع درب در خودروهای شاسی‌بلند نامشخص بود و معمولاً فقط در سوپراسپرت‌ها، به‌ویژه در لامبورگینی‌ها دیده می‌شد.

زمینه معرفی رنج استورمر بسیار مهم بود زیرا در آن مقطع زم، تنها شاسی بلند پرچمدار رنج روور وجود داشت و ایده ت،یم آن به یک خانواده رادیکال بود. این خودروی مفهومی به م،ای اعتبار بخشیدن به مفهوم و آماده سازی جهان برای آنچه آن وسیله نقلیه بود، روایت پشت خودرو و آنچه در آن بود، آماده می کرد.

رنج استورمر یک خودروی مفهومی بود که توسط لندروور در سال 2004 معرفی شد و به ،وان پیشروی برای رنج روور اسپرت عمل کرد. این طراحی شده است تا اعتماد به نفس طراحی رو به رشد لندرور را در زمان تغییرات بزرگ در شرکت به نمایش بگذارد. این همچنین اولین خودروی مفهومی مارک بریت،ا است – کاری که در 56 سال هرگز انجام نداده بود.

7 ع، ها

در جدیدترین ویدیو از تخت گازاین نشریه بریت،ایی از کارگاه این خودروساز در کاونتری بازدید کرد تا به مفهوم Range Stormer نگاه کند و درباره اهمیت آن در خط تولید بحث کند. اندی ویل، طراح ارشد JLR، در این مصاحبه حضور داشت.

فضای داخلی کانسپت استورمر با داشبورد مینیمالیستی و مواد مجلل به همان اندازه چشمگیر بود. این خودروی مفهومی از یک موتور 4.2 لیتری V8 سوپرشارژ بهره می برد که بیش از 300 ، بخار (224 کیلووات) قدرت تولید می کرد. در آن زمان، تنها خودروهای موجود در خط تولید JLR که این کارخانه را حمل می ،د جگوار XJR و XKR بودند.

کانسپت لندروور رنج استورمر

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.