لیست انتظار BMW XM Label Red اکنون به طور رسمی باز شده است




منبع: https://www.motor1.com/news/654438/bmw-xm-label-red-waiting-list/ب ام و XM در حال حاضر تولید خود را آغاز کرده است، اما مدل برتر، XM Label Red، اوا، امسال وارد بازار خواهد شد. نهایی M SUV قرار است به طور رسمی در پاییز 2023 معرفی شود.

جدای از این ارقام، BMW XM Label Red همچنین دارای طراحی بیرونی منحصربه‌فرد با تزئینات قرمز رنگ در اطراف پنجره‌ها، جلوپنجره و چرخ‌ها و نشان قرمز XM روی جلوپنجره است. انتظار می رود که داخل کابین دارای تزئینات ویژه ای باشد تا با تم کلی خودرو مطابقت داشته باشد. با توجه به افزایش قابل توجه قدرت، Label Red ممکن است دارای ارتقاء سیستم های تعلیق و ترمز خود باشد که عملکرد کلی و تجربه رانندگی آن را افزایش می دهد.

ما سال گذشته پیش نمایش رسمی XM Label Red را دیدیم. و اگر شما از جمله ،، هستید که از این افشاگری هیجان زده شده اند، خوشحال می شوید که بد،د BMW قبلاً لیست انتظار XM Label Red را باز کرده است. وب سایت مشتری رو به آلمان. شرکت باواریایی فقط به چند اطلاعات استاندارد نیاز دارد تا فرآیند ایمن سازی جایگاه شما را برای XM با تولید محدود و پرطرفدار آغاز کند.

این خودروساز همچنین جزئیات قدرت ،وجی شاسی بلند هیب، پرقدرت را دو برابر کرده است. در حالی که ارقام قدرت هنوز نهایی نشده است، BMW در صفحه وب اشاره کرد که 748 ، بخار (550 کیلووات) و 738 پوند فوت (1000 نیوتن متر) گشتاور تولید خواهد کرد که هر دو کمی با آنچه در ابتدا بود متفاوت است. اعلام کرد.

و سپس، موضوع قیمت گذاری وجود دارد. XM استاندارد از 159,000 دلار (به اضافه 995 دلار هزینه مقصد و هزینه حمل و نقل) شروع می شود که گران ترین پیکربندی آن را 168,395 دلار برای مشتری بازگردانده است. با این حال، XM Label Red قرار است از 185000 دلار شروع شود.

البته، این نیرو از یک موتور V8 توئین توربو 4.4 لیتری همراه با یک موتور الکتریکی تکی حاصل می‌شود – مجموعه‌ای که در موتور غیر استاندارد 644 ، بخار قدرت و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) تولید می‌کند. بر،ب قرمز BMW XM.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.