آئودی A5، Q5 و A6 E-Tron جدید برای سال 2024 معرفی شدند

آئودی A5، Q5 و A6 E-Tron جدید برای سال 2024 معرفی شدند

فقط مارس است، اما آئودی قبلا چندین محصول را معرفی کرده است. سال 2024 با Q7 به روز شده در اوا، ژانویه آغاز شد تا اینکه RS6 Avant GT در اوایل فوریه وارد بازار شد. S3 اصلاح شده چند روز بعد و به دنبال آن فیس لیفت معمولی A3 هفته گذشته عرضه شد. اولین Q6 E-Tron چند روز پیش به این رقابت پیوست. اما چیزهای بیشتری در پایان امسال وجود دارد.

در سند 154 صفحه ای آئودی گزارش 2023، بیش از 20 محصول جدید تا پایان سال آینده وارد بازار خواهند شد. پیشرو در این راه، A6 E-Tron خواهد بود که در تصویر بالا در ظاهر نمونه اولیه نشان داده شده است. در ماه های بعد به ،وان یک مدل کاملاً الکتریکی بر اساس Premium Platform Electric وارد بازار می شود. سخت افزار PPE به طور مش، با پورشه توسعه داده شده است و قبلاً Q6 E-Tron و Macan را پشتیب، کرده است. A6 E-Tron جدید به صورت سدان به فروش می رسد (خوب، از نظر فنی یک هاچ ، پنج در خواهد بود) و به ،وان یک واگن

ع، جاسوسی آئودی A5 آوانت

26 ع، ها

در نیمه دوم سال، آئودی نسل بعدی سری A5 و Q5 را معرفی خواهد کرد. این مدل‌ها بر چیزی سوار خواهند شد که چهار حلقه از آن به ،وان احتراق پلتفرم ممتاز (PPC) یاد می‌کند، که تکاملی از معماری فعلی MLB گروه فول،‌واگن خواهد بود. برند لو، آلم، به هیچ وجه به A4 اشاره ای نمی کند و دلیل آن هم از بین رفتن آن است.

A4 که امروز می شناسیم به A5 تبدیل می شود و فضایی را در خط تولید A4 E-Tron در آینده باقی می گذارد. آئودی نمی گوید که آیا سدان دیگری در این بخش با موتورهای احتراقی وجود خواهد داشت یا اینکه A5 Sportback جایگزین سدان A4 خواهد شد. تصاویر جاسوسی نشان داده است که این واگن برای دیدن نسل دیگری زنده خواهد ماند، بنابراین خود را برای عرضه مدل های A5/S5/RS5 Avant در کنار Sportback آماده کنید.

پاپاراتزی های خودرو هیچ نمونه اولیه ای از A5 کوپه یا کانورتیبل را ندیده اند، اما در اینجا امیدواریم که مدل های دو در هنوز برنامه ریزی شده باشند. گفته می شود، این بخش در حال کوچک شدن است، به همین دلیل مرسدس ک، C و E ک، کوپه و مدل های کانورتیبل را برای ایجاد CLE ،یب کرده است.

ع، جاسوسی آئودی SQ5 2025

13 ع، ها

Q5 در سال 2024 وارد سومین نسل خود می شود و درست مانند A5 آینده، خانواده جدیدی از موتورهای احتراقی “بسیار کارآمد” با قدرت هیب، پلاگین دریافت می کند. اینها آ،ین پیشرفت‌های ICE آئودی خواهند بود از زم، که این برند قصد دارد خودروهای نهایی خود را با پیشرانه‌های معمولی در سال 2026 عرضه کند. هر راه‌اندازی جدید پس از آن یک خودروی برقی خواهد بود زیرا این شرکت می‌خواهد تا پایان سال 2033 کاملاً الکتریکی شود.

در همین حال، در اینجا برخی از مدل‌های دیگر وجود دارد که فکر می‌کنیم تا اوا، سال 2025 به بازار عرضه می‌شوند. باید جانشین کراس اوور کامپکت Q3، هات‌هچ/سدان RS3 فیس لیفت شده، Q6 E-Tron Sportback با خط سقف نازک، A8 الکتریکی وجود داشته باشد. جایگزینی سدان و یک SUV سه ردیفه Q9.

A1 و Q2 تمدید نخواهند شد زیرا آئودی اعلام کرده است که این مدل ها در پایان چرخه عمر خود بازنشسته می شوند. TT در سال گذشته با توقف تولید به همین سرنوشت دچار شد و R8 نیز با مرگ قریب‌الوقوع روبرو شد.

منبع: https://www.motor1.com/news/713087/audi-a5-q5-a6-e-tron-coming-2024/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.