فراری به دلیل عدم رفع نقص ترمز پس از فراخوان با شکایت روبرو می شود

فراری به دلیل عدم رفع نقص ترمز پس از فراخوان با شکایت روبرو می شود

یکی از مالکان فراری از این خودروساز به دلیل کوتاهی در تعمیر نقص ترمز به درستی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده شکایت کرده است. این شکایت ادعا می‌کند که خودروساز تنها می‌تواند یک راه حل موقت برای مشکلی که اکنون مالکان را مجبور به رانندگی خودروهای ناایمن می‌کند، ارائه دهد.

ایلیا نچف مدل 2010 458 Italia خود را در سال 2020 ،ید و می‌گوید از روز اول مشکلات ترمز را تجربه کرده است. این دادخواست یک حادثه را توصیف می کند که در آن نچف در حین رانندگی در سراشیبی تلاش کرد تا یک پیچ 90 درجه را طی کند، اما وقتی ترمز را فشار می داد، ماشین از سرعت خود کم نمی کرد. یک فروشنده فراری به او گفت که این “طبیعی” است، طبق پرونده.

فراری ابتدا در اکتبر 2021 فراخوان داوطلبانه ای برای 458 Italia، 458 Speciale (تصویر بالا)، 458 Speciale Aperta، 458 Spider، 488 GTB و 488 Spider صادر کرد. این شرکت متوجه شد که روغن ترمز می تواند از سیستم نشت کند و باعث از بین رفتن جزئی یا کامل قدرت ترمز شود، اما در آن زمان فراری دلیل این مشکل را نمی دانست.

این شرکت در اواسط سال 2022 برای از دست دادن عملکرد ترمز که بیش از 23000 خودرو را تحت تاثیر قرار داده بود، در اواسط سال 2022 فراخوان دیگری صادر کرد. فراری کشف کرده بود که درپوش م،ن مایع در خودروهای آسیب دیده ممکن است به درستی هواگیری نشده باشد. این می تواند باعث ایجاد خلاء در داخل م،ن شود و منجر به نشتی شود.

فراری با درپوش م،ن جدید و نرم افزار به روز شده مشکل را برطرف کرد. این فراخوان همه چیز را از 612 اسکالیتی گرفته تا رم تحت تاثیر قرار داد اما ،یب 458 یا 488 از فراخوان قبلی را شامل نشد.

شکایت Nechev مدعی است که فراری فقط می توانست با تعویض سیلندر اصلی مشکل را برطرف کند. همچنین می‌گوید فراری در مورد میزان نقص ترمز به مشتریان اطلاع نداده است.

فراری بلافاصله به آن پاسخ نداد موتور 1 زم، که برای اظهار نظر در مورد ادعاهای شکایت تماس گرفت. در صورت پاسخگویی شرکت، حتما این مقاله را به روز خواهیم کرد.

منبع: https://www.motor1.com/news/713004/ferrari-lawsuit-،ke-defect-recall/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.