آئودی A5 و S5 2024 در جاده و در مسیر حرکت کردند

زمان در آئودی در حال تغییر است، اما برای مدت کوتاهی همچنان می‌تو،د نسخه‌های احتراق داخلی A4 و S4 را دریافت کنید. در واقع، مدل‌های احتراقی اکنون A5 و S5 نامیده می‌شوند و تا آنجا که هر ،ی می‌تواند بگوید، آنها فقط در پیکربندی واگن یا اسپورت ، فروخته می‌شوند. به غیر از تغییر نام، هر دو نسخه قادر به ارائه هیجان در پشت فرمان هستند، همانطور که در این دسته از ع، های جاسوسی اخیر از آلمان دیده می شود.

مکان دقیق عرضه A5 جدید هنوز تایید نشده است. در حال حاضر، تنها سدان های نسل فعلی A4 / S4 در آمریکای شمالی به همراه A4 Allroad سواری بالاتر به فروش می رسند. ع،‌های جاسوسی اخیر A5 Sportback نشان می‌دهد که نسخه دیگری در راه است، اما اعتقاد بر این است که سدان نسل بعدی A4 فقط الکتریکی خواهد بود.

ع، جاسوسی نمای عقب آئودی A5 2024

18 ع، ها

ع، جاسوسی آئودی S5 جلوی 2024

جدا از تغییر نام، در آن زمان ما به وضوح نمونه های اولیه با هر دو موسیقی متن چهار سیلندر V6 را شنیده ایم. در حال حاضر، ما فکر می کنیم S5 با موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ کار خواهد کرد، اما ممکن است نسخه ای از 2.9 لیتری شش دیگ دو توربوشارژر از RS 4 ارائه شود. در همین حال، انتظار می‌رود A5 به استفاده از 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ ادامه دهد، اگرچه منابع ما معتقدند همه مدل‌ها از سیستم‌های هیب، ملایم برخوردار خواهند بود. فراتر از آن، مدل‌های هیب، پلاگین نیز انتظار می‌رود.


منبع: https://www.motor1.com/news/665164/2024-audi-a5-s5-spied-action-road-track/

ما مطمئناً در اوا، امسال می د،م که آئودی برای اولین عرضه جه، تمام پوشش های کامویی را حذف کند.

این یک ط،ه آمیز است که S5 عملکرد محور در جاده های عمومی گرفتار شد در حالی که A5 استاندارد در نوربرگ رینگ حک شده بود. البته، هر دو نسخه دورهای زیادی را در جهنم سبز می بینند، اما A5 این بار قدرت خود را نشان می دهد. ما شما را سرزنش نمی‌کنیم اگر فکر می‌کردید که ممکن است در واقع یک S5 باشد، زیرا از ،یب چرخ/،تیک تهاجمی استفاده می‌کند که برخی از ترمزهای چشمگیر را نیز نشان می‌دهد. با این حال، ،مت عقب به وضوح ،وجی های اگزوز مستطیلی شکل را نشان می دهد، در حالی که فینیشرهای چهارگوش اسپرت S5.

ع، جاسوسی آئودی A5 جلو مدل 2024

دیدن هر دو نمونه اولیه در یک مجموعه ع، نیز به ما کمک می کند تا تفاوت های طراحی جزئی بین آنها را تشخیص دهیم. به ،مت جلو نگاه کنید و متوجه تفاوت در پوشش استتار در ،مت پایینی خواهید شد. A5 دارای یک دریچه پایین با لبه های مثلثی شکل است که به سمت پایین شیب دارند، در حالی که S5 به شدت به سمت بالا شیب دارد. دریچه‌های عمودی گوشه‌ای نیز در S5 برجسته‌تر هستند، اما به نظر می‌رسد هر دو خودرو دارای اجزای تولیدی هستند. همانطور که آنها باید – بیش از یک سال است که نمونه های اولیه را تماشا می کنیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.