ویدیوی سواری هواپیما را نشان می‌دهد که در بزرگراه سقوط می‌کند، همه دور می‌شوند

به نظر می‌رسد خلبان سعی کرده در جاده‌ای عریض‌تر به سمت راست فرود بیاید، زیرا جاده جلویی دارای پل درست در شیب هواپیما بود. ساحل سسنا درست قبل از برخورد، اما ارتفاع خیلی کم بود و هواپیمای کوچک به یک غرفه رفت. قبل از اینکه همه چیز متوقف شود، یک سری ضربه های سخت شنیده می شود، از قضا روی پلی فرود می آید که خلبان سعی می کرد از آن اجتناب کند. به طرز شگفت انگیزی، ویدیوی توییتر با فرار همه از هواپیما به پایان می رسد.

بر اساس گزارش، این سقوط در پاناما در اول ماه مه رخ داد اتاق خبر پاناما. سسنا 172 چهار صندلی در حال بازگشت از گونا یالا، است، در سواحل شمال شرقی کشور بود که هنگام نزدیک شدن به شهر پاناما، یک نقص مک،کی نامشخص رخ داد. ظرفیت هواپیما با سه سرنشین و خلبان بود و همانطور که در فیلم بالا از ARFF World در یوتیوب، از بالای بزرگراهی که توسط درختان احاطه شده بود، پایین آمد. سپس این ویدئو به فضای داخلی سسنا می‌رسد که از صندلی جلوی سمت راست در هنگام فرود فیلمبرداری شده است. یک پست از آ،ین اخبار هوانوردی و ویدئو در توییتر ویدیوی مسافر را با صدای اصلی به جای صداگذاری ارائه می دهد.

دیدن بقایای پیچ خورده یک هواپیمای کوچک در بزرگراه هرگز خوب نیست، اما به طرز شگفت انگیزی، همه ،، که در این سقوط دخیل بودند، دور شدند. علاوه بر این، یک مسافر فیلمی از فرود و برخورد ترسناک ضبط کرد که به م،ای واقعی کلمه این هواپیما را به دو نیم کرد.

در حالی که این تاچ داون به نرمی دیگر فرودهای اضطراری بزرگراهی که دیده‌ایم نبود، حداقل سرنشینان فقط با جراحات جزئی جان سالم به در بردند. این را نمی توان در مورد هواپیمای که درست پشت کابین از وسط نصف کرد، گفت. قدمت این سسنا مشخص نیست، اما طراحی بال بلند 172 به سال 1955 باز می گردد.


منبع: https://www.motor1.com/news/665189/on-board-video-s،ws-airplane-cra،ng-highway-everyone-walks-away/

مشخص نیست مقصد نهایی خلبان پاناما سیتی بوده است یا خیر. اتاق خبر پاناما گزارش می دهد که خلبان قادر به فرود در فرودگاه بین المللی مار، آ. گلابرت در نزدیکی نبوده است، بنابراین منجر به فرود اضطراری در بزرگراه شد. سقوط فرودگاه موقتا بسته شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.