آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو سعی می‌کند در اتوبان به حداکثر سرعت برسد

جدا از طرح رنگ (یا برگردان؟) و اگزوز Akrapovic، Giulia QV در ویدیوی بالا شبیه به استوک به نظر می رسید. همچنین به نظر وحشیانه به نظر می رسید، به خصوص در هنگام راه اندازی، اما عایق صدا در سرکوب سمفونی با اکتان بالا در سرعت های بالا موفق بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/640606/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-autobahn/

Giulia Quadrifoglio ثابت می کند که سرعت و قدرت رقابت با دیگر خودروهای اسپرت لو، موجود در بازار را دارد. این خودرو در مقابل سدان های اسپرت لو، با عملکرد بالا مانند BMW M3 و Mercedes-AMG C63S قرار می گیرد. در واقع، همکاران ما از ،یه، Giulia QV را در برابر AMG C63S (البته در فرم کوپه) در سال 2018 قرار دادند تا ببینند کدام یک در یک مسابقه مستقیم سریعتر است.

21 ع، ها

آینده آلفارومئو جولیا نامشخص است، زیرا این خودروساز هیچ برنامه خاصی برای نسل بعدی این خودرو اعلام نکرده است. با این حال، تبدیل آن به یک خودروی هیب، می تواند از ج، خارج شود زیرا رئیس محصول آلفارومئو، د،ل ،افام، به ثبت رسید و گفت که مدل های نسل بعدی که اوا، این دهه وارد بازار خواهند شد “به احتمال زیاد” دارای یک پیشرانه کاملاً الکتریکی خواهند بود. .

آلفارومئو جولیا یک خودروی چهار درب است که مسلماً از س،ی برخوردار است. با این حال، سدان ایتالیایی فقط به ظاهر نیست. نسخه Quadrifoglio آن با ارقام قدرتمند برای پشتیبان گیری از استایل اسپرت ارائه می شود – و این سرعت بالای اتوبان، با حسن نیت AutoTopNL، گواه آن است.

آلفارومئو Quadrifoglio یک سدان اسپرت واقعی است. با موتور 2.9 لیتری V6 توئین توربو 503 ، بخاری (375 کیلووات)، می تواند تنها در 3.9 ث،ه از 0 تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) شتاب بگیرد. این آسیاب 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که از طریق یک گیر،س هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب ارسال می شود.

اما شاید نکته اصلی که در رابطه با ویدیو باید در مورد آن صحبت کرد، حدا،ر سرعت باشد. حدا،ر سرعت آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 191 مایل در ساعت (307 کیلومتر بر ساعت) است که رانندگی در جاده های باز را هیجان انگیز می کند. با این حال، راننده در ویدئوی بالا نتوانست به سرعت مذکور در بخش های بدون محدودیت اتوبان دست یابد. فقط به سرعت 173 مایل در ساعت (278 کیلومتر در ساعت) رسید که کمی کوتاه بود اما همچنان یک شاهکار چشمگیر بود.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio MY 2020، تست

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.