نسل بعدی مینی کوپر هاردتاپ پنج دری بر اساس اولین عکس های جاسوسی رندر شده است

ع،‌های جاسوسی اینطور به نظر می‌رسد که پنج در جدید قطعاتی از نسخه سه در به عاریت گرفته است. پیشنهاد بزرگتر باید با شکل جلوپنجره جدید، چراغ‌های جلوی دایره‌ای LED بزرگتر و سایر ارتقاءهای بصری عرضه شود که کاملاً شبیه به برادر کوچکتر خود است. باید حدود 6 تا 8 اینچ طول، تر از همراه سه در خود باشد که فضای پای اضافی را برای مسافران صندلی عقب و فضای بار بیشتری به ارمغان می آورد و آن را مفیدتر می کند.

مینی، مانند ا،ر خودروسازان، برنامه بلندپروازانه ای دارد تا روزی به یک برند کاملاً الکتریکی تبدیل شود. این انتقال یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، اما خودروساز در حال اصلاح خط تولید خود است، که شامل یک نسخه پنج در مینی کوپر هاردتاپ است که ممکن است در هنگام عرضه به نوعی برقی‌سازی شود. مدل نسل بعدی احتمالاً نشانه‌های ظاهری را از نوع جدید کوپر هاردتاپ سه در وام گرفته است.

مینی همچنین باید یک نوع هیب، ملایم 48 ولتی ارائه کند، اما جزئیات در مورد این پیشرانه کمیاب است. همچنین بسیار خوب است که ببینیم این برند نسخه John Cooper Works را ارائه می دهد، اولین نسخه برای عرضه پنج در. این یک عملکرد خوب است که می تواند جذابیت مدل را گسترش دهد.

عکاسان جاسوس ما اولین نمونه‌های اولیه پنج در کوپر هاردپ را که در هفته‌های اخیر آزمایش می‌شوند، ثبت کرده‌اند و انتظار می‌رود مدل سه در در سال آینده عرضه شود. با این حال، هیچ چیز رسمی نیست. رندرهای ما استتار را جدا می‌کنند تا در صورت ش،تن پوشش، پیش‌نمایش ظاهری داشته باشند.

مدل جدید کوپر هارد تاپ پنج در می تواند دارای تریم کوپر E با قدرت 184 ، بخار و کوپر SE با قدرت 218 ، بخار باشد، با باتری های 40.7 و 54.2 کیلووات ساعتی که به ترتیب 124 تا 136 و 248 مایل برد دارند. باتری ها و موتور الکتریکی تنها سیستم محرکه این مدل نخواهند بود.

علاوه بر هاردتاپ جدید کوپر، مینی در حال توسعه نسل بعدی کانتریمن نیز هست که ظاهراً دارای نسخه جان کوپر ورکز خواهد بود. کانتریمن جدید پلت فرم خود را با BMW iX1 به اشتراک می گذارد و باید با یک موتور تک موتوره 188 ، بخاری یا دو موتوره 308 ، بخاری قوی تر در دسترس باشد. مینی همچنین در حال توسعه Aceman است، یک کراس اوور الکتریکی که زیر کانتریمن در خط تولید قرار خواهد گرفت.


منبع: https://www.motor1.com/news/669348/next-gen-mini-cooper-hardtop-five-door-rendered/

4 ع، ها

مشخص نیست که مینی قصد دارد با خط انتقال نیرو چه کاری انجام دهد، اما ما انتظار داریم که این برند از گزینه های مشابه سه در، از جمله نمونه های برقی استفاده کند. با این حال، این شرکت تایید نکرده است که این خودروی پنج دری دارای هر گونه برقی‌سازی خواهد بود – هر چند به نظر اجتناب‌ناپذیر است.

رندر پنج دری مینی کوپر هارد

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.