فراری های کوچک، بوگاتی از شرکت خودروهای کوچک به مسابقه یخی در سنت موریتز می روند

Concours International Concours of Elegance St. Moritz می تواند جالب ترین نمایشگاه اتومبیل در جهان باشد. البته منظور ما این است که به صورت مجازی و تحت اللفظی در اواسط زمستان در دریاچه ای یخ زده در کوه های سوئیس اتفاق می افتد. دیدن برخی از با ارزش‌ترین خودروهای جهان که از میان برف می‌لغزند، برای خود یک منظره است، اما امسال در مقیاس کوچک‌تر لذت‌بخش بود.

به برندگان روز جوایز و ظروف نقره‌ای ویژه برای تلاش‌هایشان اهدا شد و اگر امسال آن را از دست دادید، The Little Car Company برنامه‌هایی برای بازگشت در سال 2024 دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/656059/tiny-ferrari-bugatti-little-car-company-ice-racing-st-moritz/The Little Car می گوید: «پیست ماشین کوچک ما یک تجربه آزمایش رانندگی جذاب را برای ،، که می خواهند بوگاتی بیبی II، استون مارتین DB5 جونیور، فراری تستا روسا J، و پاکو گارا تستا روسا جی کاملا جدید ما را امتحان کنند، ارائه می دهد. بن هدلی، مدیر عامل شرکت: “هیجان و هیجان رانندگی با ماشین های ما تنها در سطح پوشیده از برف سنت موریتز تشدید شد، در حالی که جایزه برای گرفتن جایزه مطمئناً آب و هوای رقابتی را به همراه داشت.”

17 ع، ها

با قضاوت بر اساس ع،‌های موجود در گا،ی بالا، یخ و برف هیچ روحیه‌ای را برای ،، که از شرکت خودروی کوچک در کنکور زمست، بی‌نظیر بازدید می‌کنند، کم نکرده است. یک رویداد تست درایو ویژه برای مشتریان و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه برپا شد که به مردم این امکان را می‌دهد تا این مینی ک،یک‌ها را رو به رو رانندگی کنند و حتی مسابقه دهند. وسایل نقلیه موجود عبارتند از استون مارتین DB5 Junior، فراری Testa Rossa J، نسخه محدود Pacco Gara Testa Rossa J، و Bugatti Baby II. و برای اطمینان از آماده بودن خودروها برای شرایط، ،تیک‌های میخ‌دار مخصوص و مجهز به دیفرانسیل لغزش محدود در آن‌ها نصب شد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

شرکت خودروهای کوچک برای سال 2023 به سنت موریتز زیارت کرد و چندین خودروی کپی در مقیاس کوچک خود را برای لذت بردن مردم به همراه آورد. به ،وان یک تجدید، این شرکت در ساختن کپی های بسیار دقیق و کاربردی از خودروهای ک،یک نمادین از استون مارتین، بوگاتی و فراری تخصص دارد. در مقیاس تقریباً سه چهارم، این مینی ماشین‌ها دارای جزئیات بسیار خوبی هستند که همتایان واقعی خود را تقلید می‌کنند. در ساخت آنها از مواد عجیب و غریب استفاده شده است، و آنها توسط موتورهای الکتریکی کار می کنند که در برخی موارد می توانند خودروها و سرنشینان را به سرعت 45 مایل در ساعت برسانند.

شرکت خودروهای کوچک سنت موریتز

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.