این تبدیل کمپر تریلر باری دارای تمام راحتی های خانه است



هیچ کمبودی در تبدیل کمپرهای جالب یا جالب وجود ندارد، از جمله ون های باری، اتوبوس های مدرسه، آمبولانس ها، یا تری،های بسته. همه آنها راه حلی برای سفر یا زندگی تمام وقت به روش های منحصر به فرد و خلاقانه ارائه می دهند. اما به ،وان یک خانه روی چرخ، صاحب این تری، باری که به فضای زندگی تبدیل شده است، آن را بهترین تبدیلی که دیده است می نامد.

اگر بهترین نباشد، مطمئناً در حال اجراست و می‌توانست در لیست 11 بهترین ما برای سال 2022 قرار بگیرد. تری، باری که توسط YouTuber W،IsKyran ساخته شده است، خانه تمام وقت او با دوست دخترش و سگشان است. با ابعاد 20 فوت طول و 8 فوت عرض، فضای زندگی زیادی را در یک منطقه کوچک قرار می دهد. دارای دوش، توالت کمپوست، آشپزخانه کامل و یک تخت کوئین سایز است. ایستگاه‌های کاری کنار هم به ،ان و دوست دخترش اتاق می‌دهند تا از راه دور کار کنند، حتی زم، که خارج از ش،ه هستند.

چیزی که این تبدیل تری، بار را باور ن،ی می کند، کیفیت ساخت و استفاده از فضا است. یک آینه بزرگ یک کابینت دارو را پنهان می کند. کمد لباس شامل قلاب هایی برای آویزان ، جارو و سوئیفتر و همچنین قفسه هایی برای کفش است. درب عقب به صورت یک عرشه جمع می شود و فضای زندگی در فضای باز را اضافه می کند. یک اینچ مربع هدر نمی رود و باعث می شود تری، بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

نیرو از باتری های لیتیومی با ظرفیت 400 آمپر ساعت تامین می شود که توسط پنل های خورشیدی روی سقف شارژ می شوند. یک م،ن آب با ظرفیت 100 گالن بیش از دو هفته دوام می آورد. یک واحد HVAC کوچک گرمایش و سرمایش را فراهم می کند و یک بخاری دیزلی گرمای بیشتری را در هوای سرد فراهم می کند. حتی توالت کمپوست نیز به خوبی طراحی شده است و دارای یک فن بیرونی است تا فضای زندگی را بوی ادو توالت به جای ادو پو حفظ کند.

برای هر ،ی که علاقه مند به ساخت است، Kyran لیستی از سخت افزار و تج،ات مورد استفاده خود را ارائه می دهد. او به سرعت به این موارد در ویدیو اشاره می کند و چرا آنها را توصیه می کند. هیچ اشاره ای به هزینه این تبدیل نشده است، اما احتمالاً کمی بیشتر از این تبدیل کمپر تری، باری است اما بسیار کمتر از Bowlus Volterra. صرف نظر از هزینه، این تبدیل تری، باری همه چیزهایی را که برای پرسه زدن در خانه خود نیاز دارید، دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/629729/diy-cargo-trailer-camper-conversion/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.