این LeTourneau TC-497 دهه 1960 یک RV آفرود باورنکردنی خواهد ساخت

اما شاید چشمگیرترین ویژگی توالت سوزاننده باشد. توالت در حال سوزاندن به جای هدر دادن آب، ایجاد کمپوست یا عملکردی شبیه به ، دان گربه، ، ها را سوزانده و مقدار کمی خا،تر باقی می ماند. در کنار آن یک سینک تاشو با آب جاری گرم و سرد قرار دارد. مانند هر چیز دیگری، درست از دهه 1960 تا نوار صابون، دستمال توالت، و دستگاه پخش حوله کاغذی.

ما چند کمپینگ بسیار باورن،ی را دیده‌ایم که از وسایل نقلیه نظامی ساخته شده‌اند، مانند M1087 Military Tactical Vehicle، این کامیون نظامی Dodge مدل 1954، یا اخیراً M1078 که به ،وان Expedition Nugget شناخته می‌شود. اما یک کمپر TC-497 Overland Mark 2 می تواند همه آنها را ش،ت دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/657940/1960s-overland-train-amazing-rv-،ential/TC-497 Overland Mark 2 که شبیه تلاقی بین یک حرکت دهنده زمین و یک وسیله نقلیه پسا آ،ا،م، در یک فیلم علمی تخیلی است، یک RV آفرود فوق العاده خواهد ساخت. این تهویه مطبوع است و شامل یک آشپزخانه کامل از یک آپارتمان استودیویی دهه 1960 است. آشپزخانه کوچک جنرال چیف دارای سینک، اجاق گاز، فر، و یخچال است. در کنار آن، یک میز با چهارپایه جای دو نفر را فراهم می کند.

در ،مت پشتی آشپزخانه شش تخت دوطبقه قرار دارد. این طرح حس یک کشتی یا زیردریایی را دارد و یک مشخصات نظامی بسیار اساسی است. مانند آشپزخانه، محل خواب نیز یک کپسول زم، است که از آن دوره زم، خارج شده است، تا رنگ سبز روشن دیوارها و وسایل.

TC-497 موتور نداشت. یک داشت اتاق موتور. سه توربین گازی Solar 10MC نیروی الکتریکی را برای نیروی محرکه الکتریکی قطار تولید می‌،د که همگی در واگن‌های موتور جداگانه قرار داشتند. توربین چهارم انرژی کابین را تامین می کرد و نیروی تهویه مطبوع و سیستم های الکتریکی خودرو را تامین می کرد. هر توربین بیش از 1650 پوند وزن داشت و 1170 ، بخار نیرو تولید می کرد.

جنگ سرد ماشین‌های بسیار عجیبی تولید کرد که برای اه، خاصی طراحی شده بودند. یکی از عجیب ترین آنها LeTourneau TC-497 است، یک تراکتور خارج از جاده که برای کشیدن قطار زمینی استفاده می شود.. این خودرو که برای رفع نیازهای لجستیکی ساخته شده بود، 572 فوت طول داشت و رکورد طول، ترین وسیله نقلیه آفرود را در اختیار دارد.

کابین کنترل با ارتفاع بیش از 30 فوت، منظره ای فرمانبردار را ارائه می دهد. مانند هر چیز دیگری، احساس دریایی دارد و شامل فضایی برای اپراتور، فرمانده قطار و ناوبر است. سرعت سنج با سرعت 30 مایل در ساعت به پایان می رسد. فیلم ویدئویی نشان داده شده در مرکز میراث زمینی Yuma Proving Ground که خودرو در آن قرار دارد، حرکت آن را با سرعت پیاده‌روی نشان می‌دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.