ویدیوی جاسوسی قابل تبدیل مرسدس بنز CLE از داخل و خارج نزدیک می شود

هنگامی که دوربین از پنجره سرنشین عبور می کند، نمای نسبتاً واضحی از داخل کابین را مشاهده می کنیم. صفحه نمایش بزرگ و زاویه دار مرکز اطلاعات سرگرمی و سه دریچه هوای گرد بالای آن به وضوح قابل مشاهده است. در حالی که نمای بیرونی CLE ممکن است شبیه ک، SL باشد، داخل آن بیشتر شبیه به چیدمان فعلی ک، C است. صفحه‌نمایش دیجیتال راننده نیز در اینجا قابل مشاهده است و ما می‌تو،م علامت‌های سفید رنگ را روی هر دو نمایشگر ببینیم که نشان می‌دهد این در واقع یک نمونه اولیه است.

ع، های جاسوسی قابل تبدیل مرسدس بنز CLE

زم، که ک، CLE رونمایی شود، انتظار داریم که قدرت چهار سیلندر توربوشارژ را در سراسر بدنه پیدا کنیم. انواع اجتناب‌ناپذیر AMG آهنگ‌های داغ‌تری برای قدرت بیشتر خواهند داشت، با یک پلاگین هیب، احتمالی که بالاترین ،وجی را ارائه می‌دهد. می‌تو،د انتظار داشته باشید که در سال 2024 شاهد آن باشیم، اما ک، استاندارد CLE در تریم کوپه و کانورتیبل باید اوا، امسال رونمایی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/668172/mercedes-benz-cle-convertible-spy-video-up-close-inside-out/

این ویدیوی جاسوسی جدید می‌تواند نزدیک‌ترین نگاهی باشد که تاکنون در ک، آینده CLE داشته‌ایم. این انتظار را تقویت می کند که کانورتیبل جدید نشانه های ظاهری را از ک، شیک SL قرض بگیرد. با وجود پوشش های سنگین در جلو، دوربین یک نمای نزدیک از دماغه را به ما نشان می دهد که چراغ های جلوی عقب را نشان می دهد که زاویه دار و در زیر خطوط بدنه مربوطه قرار گرفته اند که از بالای جلوپنجره به عقب می رسند. روی چراغ ها روکش هایی وجود دارد که باعث می شود بزرگتر از آنچه هستند به نظر برسند، اما یک نگاه دقیق شکل کوچکتر زیر را نشان می دهد.

اسکرین شات جاسوسی قابل تبدیل مرسدس بنز ک، CLE

جالب اینجاست که در ،مت عقب این خودروی آزمایشی همچنان چراغ‌های عقب نگهدارنده وجود دارد که نشان می‌دهد این در واقع یک نمونه اولیه است. ما نمونه‌های اولیه CLE دیگر را با اجزای تولیدی شکار کرده‌ایم، اما نزدیکی دوربین به ما نگاهی عالی به شکل گرد CLE در پشت می‌دهد. در هر صورت، لنزهای نگهدارنده مکان، منحنی را در بالای جایی که پانل چهارم با تنه ملاقات می کند، برجسته می کند. پایین تر کمتر مشخص است و ،مت پایینی که به شدت پیچیده شده است فاقد ،وجی های اگزوز قابل مشاهده است. این بدان م،ا نیست که این یک بنز الکتریکی است، اما به این م،ی است که ما به یک مدل AMG نگاه نمی کنیم.

17 ع، ها

گشت و گذار در خیابان های کالیفرنیای ج،ی با یک کانورتیبل در یک روز آفتابی معمولاً یک فرصت عالی برای برخی از اتومبی،، از بالا به پایین است. متأسفانه راننده این نمونه اولیه کانورتیبل مرسدس بنز CLE به دلایل واضح مجبور شد سقف را بالا نگه دارد. با این حال، این متوقف نشد KindelAuto در یوتیوب از نگاهی اجمالی به فضای داخلی این خودروی آزمایشی استتار شده – و خیلی چیزهای دیگر.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.