بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 20 مارس

13 ع، ها

35 ع، ها

آئودی تعداد زیادی مدل جدید از جمله نسل جدید A4 در راه دارد. این بدان م،است که A5 تغییرات بزرگی در افق دارد زیرا زیربنای آن با A4 مش، است. این گا،ی اولین نگاه ما به یکی است.

در اینجا پژو 2008 به روز شده در تریم پایه آن است. این مدل دارای چراغ های راهنما هالوژن و چرخ های فولادی است.

در اصطلاح بی‌ام‌و، یک تازه‌سازی یک چرخه حیات (LCI) است، و خودروساز معمولا تغییرات را جزئی نگه می‌دارد. به نظر می رسد این مورد برای سری 4 به روز شده باشد زیرا فقط تغییرات کوچکی در بینی و دم وجود دارد.

12 ع، ها

شورلت نمی‌خواهد ما به ارتقای برنامه‌ریزی‌شده‌اش برای تاهو نگاه خوبی داشته باشیم. پوشش گسترده ای در هر دو انتها وجود دارد.

ع، جاسوسی فیس لیفت پژو 2008 2024

27 ع، ها

11 ع، ها

این مدل کمی رمز و راز است. ما ابتدا فکر می کردیم که این پژو E-5008 است. با این حال، اطلاعات بعدی نشان می دهد که این وسیله نقلیه ممکن است در واقع جایگزینی الکتریکی برای رنو سنیک باشد.

25 ع، ها

ع، های جاسوسی جایگزین فیات 500X

به نظر می رسد استون مارتین DB11 به روز شده دارای جلوپنجره کوچکتر و چراغ های جلوی جدید است. اگرچه، استتار ممکن است چیزی را که طراحان واقعاً قصد انجام آن را دارند، پنهان کند.

ع، جاسوسی مرسدس-AMG GT SE عملکرد نمای جلو 2024

فیات در حال کار بر روی جایگزینی برای 500X است و ممکن است نام آن 600 باشد. این مدل دارای ظاهری آشنا برای این برند است. طبق گزارش ها، پیشرانه های الکتریکی و احتراقی در دسترس خواهند بود.

Motor1.com تقریباً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن، تصاویر جاسوسی از وسایل نقلیه آینده قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشروی آنچه در راه است بم،د، این فهرست از تمام موارد اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

11 ع، ها

ع، جاسوسی فیس لیفت پورشه 911 GT3 ع، های جاسوسی قابل تبدیل BMW سری 4 2024

10 ع، ها

ع، جاسوسی آئودی A5 اسپورت ، 2024 ع، جاسوسی Cadillac Lyriq-V Front View کادیلاک در حال کار بر روی یک نسخه تهاجمی تر از Lyriq است که ممکن است نشان V این برند را بر تن کند. دارای یک فاسیای جلو و رکاب های جانبی اصلاح شده است.

ع، جاسوسی پژو E-5008

این مرسدس AMG GT دارای نمای پایینی متفاوتی از جمله آبشش های عمودی نسبت به نمونه های قبلی است. این ممکن است یک مدل SE Performance First Edition باشد.

ع، جاسوسی شورولت تاهو رفرش نمای جلو

تازه‌سازی برای کل مجموعه پورشه 911، از جمله انواع GT3 در راه است. این گا،ی هم نسخه استاندارد و هم بدون بال Touring در جاده را می بیند.

نمای جانبی استون مارتین DB11

16 ع، ها

31 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/658826/best-spy-s،ts-for-the-week-of-march-20/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.