به دلیل قانون کاهش تورم، آئودی می تواند کارخانه خودروهای برقی را در آمریکا بسازد

24 ع، ها

گروه فول،‌واگن قبلاً در آمریکای شمالی سرمایه‌گذاری کرده است تا ظرفیت تولید خودروهای الکتریکی منطقه‌ای خود را افزایش دهد، از جمله ساخت کارخانه باتری و تعمیرات اساسی کارخانه مونتاژ آن در پوئبلا و کارخانه موتور در سیلائو، مکزیک.

آئودی در حال بررسی ساخت این کارخانه به تنهایی یا با سایر برندهای گروه فول، واگن است. قبلاً گزارش شده بود که فول،‌واگن قصد دارد کارخانه خود را در ایالات متحده برای برند Scout بسازد که پیکاپ‌های الکتریکی و شاسی‌بلندها را به فروش می‌رساند.

آئودی در حال بررسی ساخت کارخانه ای در ایالات متحده است تا از مشوق های مالیاتی ارائه شده بر اساس قانون کاهش تورم (IRA) استفاده کند. اخبار خودرو اروپا گزارش ها. IRA، که در آگوست 2022 تصویب شد، یارانه ها و مشوق های مالیاتی را برای محصولات صنعت سبز تولید داخلی، از جمله اعتبار مالیاتی 7500 دلاری برای ،یداران خودروهای الکتریکی ساخت آمریکای شمالی ارائه می دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/654390/audi-ev-plant-usa-possible/

Duesmann قصد دارد تا سال 2029 در تمام نقاط آئودی در سراسر جهان خودروهای الکتریکی تولید کند، بدون اینکه مدل جدیدی با موتور احتراقی بعد از سال 2026 معرفی شود.

آئودی E-Tron GT 2022

برنامه‌ها برای معرفی بیش از 25 خودروی الکتریکی جدید تا سال 2030 در بین برندهای فول،‌واگن که در ایالات متحده به فروش می‌رسند: فول،‌واگن، آئودی، پورشه، بنتلی و لامبورگینی، نیاز دارند. این شرکت می‌خواهد تا سال 2030 “همه مسئولیت‌های اصلی طراحی و مهندسی” را برای توسعه خودروهای برقی الکتریکی برای مصرف‌کنندگان آمریکای شمالی بومی‌سازی کند. کارخانه برند فول، واگن در چاتانوگا سال گذشته تولید کراس اوور الکتریکی ID.4 را آغاز کرد و 90000 خودروی برقی را در سال 2023 هدف قرار داده است.

یکی از سخنگویان آئودی گفت که این شرکت ها هنوز در حال ارزیابی گزینه ها هستند و سناریوهای مختلفی ممکن است. خودروسازان زنجیره های تولید و تامین را برای کاهش هزینه های حمل و نقل و لجستیک بومی سازی کرده اند و تعداد فزاینده ای از شرکت ها در حال افزایش سرمایه گذاری در ایالات متحده در اروپا با توجه به IRA هستند که مقامات اروپایی را نگران کرده است.

با این حال، آئودی در حال حاضر برای این مشوق ها واجد شرایط نیست زیرا کارخانه ای در ایالات متحده ندارد. مار، دوزمان، مدیرعامل آئودی به رو،مه آلم، گفت رو،مه یکشنبه فرانکفورتر آلگماینه در مصاحبه ای که IRA “ساخت کارخانه ایالات متحده برای خودروهای الکتریکی را بسیار جذاب کرده است.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.