بوگاتی میسترال جزئیات طراحی پیچیده‌ای را در ویدیوی Walkaround آشکار می‌کند

بوگاتی میسترال را «برای تبدیل شدن دوباره به سریع‌ترین رودستر جهان» ساخته است. این خودرو به لطف موتور 8 لیتری W16 چهار توربوشارژ وحشیانه خود می تواند به سرعت 261 مایل در ساعت (420 کیلومتر در ساعت) برسد. این موتور 1577 ، بخار (1177 کیلووات) به کمک طراحی آیرودینامیک تولید می کند.

در جلو، بوگاتی دارای دریچه ای در زیر چراغ های جلوی شیک است که هوا را به داخل چاه چرخ ها هدایت می کند. موتیف خیره کننده چراغ عقب بال X در عقب، که ما را به یاد ،مت پشتی Bolide می اندازد، چیزی فراتر از ظاهر است. ورودی‌های بزرگ در کناره میسترال که هوا را به کو،های روغن می‌رساند و از طریق چراغ‌های عقب V شکل می‌رود. ورودی های نصب شده در پشت کابین هوای موتور را تامین می کند.

بوگاتی میسترال ممکن است یک رودستر سریع باشد، اما سریع‌ترین مدل این شرکت نیست. موتور مشابه Chiron Super Sport 300+ را به سرعت 304.77 مایل در ساعت (490.48 کیلومتر در ساعت) می رساند. با این حال، میسترال از ویرون 16.4 گرند اسپورت ویتس که تنها می تواند به سرعت 254.04 مایل در ساعت (408.84 مایل در ساعت) برسد، جهش می کند.

بوگاتی نمای بیرونی با طراحی دقیق را با فضای داخلی عالی تکمیل کرد. Mistral اولین بوگاتی W16 است که از چرم بافته شده برای کارت های درب استفاده می کند. تمام جزئیات از بالاترین کیفیت برخوردار هستند، مانند شیفتر چوبی که از یک بلوک آلومینیومی جامد ساخته شده است. این یک درج کهربایی از “فیل رقصنده” رامبراند بوگاتی است.

به احتمال زیاد بوگاتی را در مکان های بیشتری در طول سال با نمایش این خودروساز شاهد خواهیم بود. در حالی که بوگاتی قبلاً آن را فاش کرده و تمام محصولاتی را که قصد تولید آن را دارند به فروش رسانده است، تحویل آن تا زم، در سال 2024 آغاز نخواهد شد. این خودروساز تنها 99 نمونه را خواهد ساخت که هر کدام با بر،ب قیمتی 5 میلیون یورویی. این خودرو زم، که در دست مالکان قرار می گیرد می تواند از دید عموم ناپدید شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/653058/bugatti-mistral-design-details-walkaround-video/بوگاتی میسترال 2024

52 ع، ها

هر 99 نمونه از بوگاتی میسترال در حال حاضر صاحب دارند، اما این خودرو همچنان در جهان سفر می کند. این خودرو قبل از بازدید از ج، فرانسه، اوا، سال گذشته پایتخت ،ستان سعودی را گشت. بوگاتی همچنان در حال گردش است، با یک ویدیوی جدید که برخی از ویژگی های طراحی پیچیده آن را برجسته می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.