تریلر جدید Fast X بر روی شارژرهای Dom، Letty و Black Dodge تمرکز دارد


را سریع و خشن قطار تری، در آستانه اکران قریب الوقوع فیلم در اوا، این ماه در دنده بالایی است. آ،ین سریع X با این حال، پیش نمایش کمی متفاوت از سایرین است. در ا،ر فیلم ها به جای تمرکز بر خانواده سریع، توجه ویژه ای به زوج ستاره شده است.

البته در مورد دومینیک تورتو و لتی اورتیز با بازی وین دیزل و میشل رودریگز صحبت می کنیم. تری، با خواب لتی آغاز می شود در حالی که دام غمگین او را تماشا می کند. سپس صداپیشگی از طرف Dom می آید که در مورد جاده های باز، شفافیت ذهن، قلبش متعلق به لتی از روز اول، و بله، زندگی یک چهارم مایل در یک زمان صحبت می کند. اما همه چیز تغییر کرده است، زیرا اکنون آنها یک پسر دارند. خوب، دام از آن زمان که لتی مرده بود یک پسر دارد و قلبش متعلق به النا (با بازی السا پاتاکی) بود که او هم اکنون مرده است. اما لتی برگشت، پس شاید النا هم بتواند. این ناجور خواهد بود.

تری، Fast X

5 ع، ها

نگران نباش، سریع طرفداران با توپ‌های ف،ی غول‌پیکری که همه چیز را ،د می‌کنند، بمب‌های مغناطیسی کوچکی که همه چیز را منفجر می‌کنند، و دوج چارجرهای کافی برای پر ، تعداد زیادی از نمایندگی‌ها، فیلم جدید مانند ،مت‌های قبلی دراماتیک به نظر می‌رسد. این فیلم همچنین پر ستاره است، با پیوستن جیسون موموآ به بازیگران در نقش دانته، پسر عصب، سلطان مواد مخدر دام و خانواده که در فیلم پنجم کشته شدند. بری لارسون همچنین در نقش تس، یکی از اعضای سازمان مخفی ،تی که ظاهراً طرف خوبی است، بازی می کند، در حالی که سایر اعضای این سازمان چندان خوش برخورد نیستند. این … پیچیده است.

اما شما به آن علاقه ای ندارید شما به مسابقه درگ اتومبیل ها، پ، اتومبیل ها بین ساختمان ها، تاب خوردن روی درختان انگور و پرواز به فضا علاقه دارید. تا کنون چیزی ندیده‌ایم که نشان دهد دوج چارجر وارد مدار شده است، اما می‌بینیم که یکی از هواپیماهای باری در حال پرواز به عقب رانده شده و به زیبایی روی چند نفر از افراد بد در SUV می‌افتد.

در یک نکته جدی تر، این تری، پر از فلاش ، به فیلم های قبلی است و ما این را در فیلم های دیگر دیده ایم. سریع X تری،ها نیز تنها یک فیلم دیگر تا پایان رسمی فرنچایز باقی مانده است، مطمئناً به نظر می رسد که استودیو آماده است تا قبل از اینکه آن را یک بسته بندی نامیده شود، ریسمان های دلتنگی را ،شد. اینکه آیا این شامل بازگشت شخصیت برایان اوکانر (با بازی پل واکر فقید) می شود، باید دید.

جستجو کنید سریع X تا در 19 می به سینماها برسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/665372/new-fast-x-trailer-focuses-dom-letty-black-dodge-chargers/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.