رام ون‌های 165 هزار پرومستر را به یاد می‌آورد که ممکن است از پارک خارج شوند و دور شوند

رم تأیید می کند که یک ProMaster برقی در نیمه اول سال 2023 نمایش داده می شود و قبل از پایان سال به فروش می رسد. هنوز جزئیات رسمی در دسترس نیست. یک شایعه حاکی از آن است که ممکن است برخی از ،اصر مش، با فیات e-Ducato موجود در اروپا داشته باشد.

ProMaster 2023 همچنین دارای فناوری ارتقا یافته ای است که ویژگی هایی مانند کمک پارک موازی و عمود بر، آینه دید عقب دیجیتال و سیستم دوربین 360 درجه Surround View را در دسترس قرار می دهد. مشتریان می توانند یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 7.0 یا 10 اینچی را انتخاب کنند. پد شارژ بی سیم یک گزینه جدید اضافه شده بود.

فراخوان 165503 نمونه از Ram ProMaster سال 2019 تا 2021 را تحت تأثیر قرار می دهد زیرا خطر سر خوردن گیر،س از پارک وجود دارد که به خودرو امکان می دهد دور شود. به روز رس، نرم افزار راه حلی برای این مشکل است.

به طور خاص، این ProMaster ها دارای تاریخ تولید بین 25 جولای 2018 و 27 نوامبر 2021 هستند. آنها دارای انتقال 62TE هستند.

ProMaster برای مدل سال 2023 به‌روزرس، شد. ظاهری جدید برای جلو نشان می داد. چراغ‌های هالوژن به‌روزرس،‌شده روشن‌تر بودند و لامپ‌های LED موجود دامنه روشنایی بیشتری داشتند. Ram یک درب عقب رول آپ جدید را معرفی کرد که هدف آن مشتری، بود که نیاز به بارگیری یا تخلیه بار مکرر داشتند. پیکربندی جدید سقف فوق العاده، 10 اینچ فضای سر اضافی را ارائه می دهد.

5 ع، ها

ممکن است ، ها با درگیر شدن کامل پنجه پارک تداخل کنند. اگر این اتفاق بیفتد، خطر جابجایی وجود دارد.

Ram ProMaster 2021

تجزیه و تحلیل این خودروساز دو سابقه کمک به مشتری و 64 ادعای گارانتی مربوط به این مشکل را نشان می دهد. هیچ نشانه ای از تصادف یا جراحت وجود ندارد.

ایمنی فنی و انطباق مقرراتی خودروساز در 23 آگوست 2022 تحقیقاتی را در این مورد آغاز کرد و تا مارس 2023 ادامه داشت. در این مدت، شرکت گزارش‌های گارانتی، سوابق مشتریان و تاریخچه خودرو را تجزیه و تحلیل کرد. محققان دریافتند که نرم افزار ماژول کنترل پیشرانه باعث ،ابی زودرس نگهدارنده کلاچ پایینی می شود. این منجر به ایجاد ، های ف،ی شد که می توانست با پارگی پارکینگ تداخل پیدا کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/665388/ram-recalls-165000-promaster-vans-transmission-slip-out-of-gear/

برای رفع این مشکل، Ram نرم افزار کالیبراسیون Powertrain Control Module را به روز می کند. تکنسین ها همچنین قطعات گیر،س آسیب دیده را بازرسی و تعویض خواهند کرد. اگر شخصی قبلاً برای تعمیر مشکلات ناشی از این مشکل پول پرداخت کرده است، مالک می تواند درخواست بازپرداخت را به خودروساز ارسال کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.