Detailers Cleaning Moddy Pontiac G6 Barn Find برای تماشا رضایت بخش است

همانطور که در ویدیوی بالای این صفحه می بینید، G6 با بقایای ناخوشایند جنگل پوشیده شده بود، یک طرف آن با قالب و ،ه پوشیده شده بود و تقریباً پانل ها را سبز می کرد. برای بازگرداندن خودرو به شکوه سابق خود، ،ده فروشان با شستشوی فشاری شروع ،د تا تمام ،یفی ها و ، ها را از بدنه پاک کنند. پس از شستشو، یک نوار سفالی برای از بین بردن هرگونه آلودگی سرسخت، و در نهایت پرداخت رنگ برای بازگرداندن درخشش آن انجام شد.

متأسفانه G6 در سال 2010 به همراه برند پونتیاک متوقف شد. این برند به ،وان بخشی از تلاش های بازسازی ساختار جنرال موتورز در طول بحران مالی 2008-2009 متوقف شد.

سایر ،مت‌های سدان نیز با جزئیات کامل از جمله حذف قالب‌ها مواجه شدند. این فرآیند با جاروبرقی موتور و صندوق عقب شروع شد و بعداً تمیز ، آن آسان‌تر شد. سپس چرخ‌ها و میله‌های درها با فشار شسته شدند و محفظه موتور چربی زدایی و تمیز شد.

به طور کلی، جزئیات، پونتیاک G6 متروکه را به خودرویی تبدیل ،د که ظاهر و حسی جدید دارد. تماشای فرآیند از ابتدا تا انتها رضایت بخش بود. ما فقط می تو،م تحقق بخشیدن به جزئیات را با دیدن کار خود در پایان تصور کنیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/640656/moldiest-pontiac-g6-detailing-video/

پونتیاک جی 6 همیشه به ،وان یکی از شاخص ترین مدل های خط تولید این خودروساز در خاطره خواهد ماند. این خودروی شیک و اسپرت بود که مورد علاقه صاحبانش بود و همیشه به ،وان نماد برند پونتیاک در یادها باقی خواهد ماند.

یکی از واحدهای پونتیاک G6 که قبلا فروخته شده بود به مدت پنج سال در جنگل رها شد. خوشبختانه، به لطف تیمی از جزئیات نویسان، جان تازه ای به آن داده شده است WD Detailing.

علیرغم مدت زیادی که ماشین بدون استفاده رها شده بود، داخل خودرو به طرز شگفت آوری تمیز بود، جدا از چند لکه کپک زدگی. تشک‌های کف با استفاده از اتصال گردباد تمیز می‌شدند که برای الیاف کوتاه‌تر من،‌تر بود. در نهایت، خودرو به درخشندگی بالایی پرداخت و آماده استفاده مجدد شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.