تویوتا تاکوما TRD پرو 2024 دارای صندلی های آفرود با ضربه گیر عالی است

مسافران ردیف دوم ممکن است به دلیل مواد اضافی روی پشتی صندلی ها کمی احساس تنگی کنند، و طبق معیار من، ردیف دوم تاکوما جدید همان طور که هست بسیار تنگ است. اما این بهای نسبتاً کمی برای آنچه تویوتا می گوید پیشرفت بزرگی در راحتی خارج از جاده برای سرنشینان جلو خواهد بود پرداخت. با عرض پوزش، سرنشینان عقب، هنوز کمک فنرهای فانتزی برای شما وجود ندارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/668210/2024-toyota-tacoma-seats-off-road/

صندلی ها نقش بسیار مهمی در احساس یک خودروی پرفورمنس از پشت فرمان دارند. به همین دلیل است که بسیاری از خودروهای اسپورت مدرن دارای صندلی‌های سطلی فوق‌العاده اسپرت با تکیه‌گاه‌های تهاجمی و مواد ،بنده هستند تا از پرتاب شدن شما به عقب و جلو در پیچ‌های خودرو جلوگیری کنند.

صندلی های آفرود ایزودینامیک تویوتا تاکوما 2024

این صندلی ها اساسا دارای شوک های داخلی هستند. چهار کمک فنر هوا روی روغن که مستقیماً در پشتی صندلی تعبیه شده اند به کاهش حرکت عمودی و جانبی کمک می کنند در حالی که تاکوما از روی سنگ ها پرش می کند. تویوتا می گوید پس از یک روز خارج از جاده باید کمتر درد گردن و/یا کمر داشته باشید.

من توانستم ،م را برای مدت محدودی روی این صندلی ها قرار دهم، اما فقط در TRD Pro ثابت. در حالی که من واقعاً قادر به آزمایش این صندلی ها با کامیون در حال حرکت نبودم، حتی خود صندلی ها نیز بسیار بهبود یافته بودند. چرم استتار قرمز – که از Tundra TRD Pro منتقل شده است – ظاهر و احساس بسیار جذابی داشت، استحکام آن به طور قابل توجهی بهتر بود، و خود شکل بسیار من، بود.

تویوتا می خواهد این مشکل را با آفرود نیز حل کند. اما بدیهی است که تقویت‌کننده‌های بزرگ‌تر و مواد بهتر تنها می‌توانند در حین حرکت به شما کمک کنند. به همین دلیل است که تاکوما 2024 صندلی‌های جدیدی به نام صندلی‌های اسپرت IsoDynamic دارد که با استفاده از فناوری مشابه آنچه قبلاً در زیر کامیون وجود دارد، راحت‌تر رانندگی در خارج از جاده را برای شما و سرنشینان فراهم می‌کند.

دمپرها به صورت دستی از طریق دو دستگیره روی پشتی صندلی‌ها، بسته به مقداری که ترجیح می‌دهید، تنظیم می‌شوند، و حتی فشارسنج‌هایی در بدنه فیبر کربنی وجود دارد که ضربه‌های ناشی از کار را به سرنشینان عقب نشان می‌دهد.

تویوتا تاکوما TRD پرو 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.