تویوتا هایلوکس به فهرست اسباب بازی های غذای شاد مک دونالد در ژاپن می پیوندد



تویوتا هایلو، یا به طور کلی بخش کامیون‌های وانت نیز به ،وان یک ،اب‌بازی برای پسران بزرگ شناخته می‌شود. بزرگسالان این کامیون‌ها را لباس می‌پوشند، با آن‌ها بازی می‌کنند و آن‌ها را به هر کجا که تصورشان می‌برد می‌برند. با این حال، مک‌دونالدز در ژاپن می‌خواهد ثابت کند که بچه‌ها می‌توانند با هایلو، خود نیز بازی کنند، البته برای آن دست‌های بامزه کمی کوچک‌تر.

مک دونالد ژاپن اخیرا تویوتا هایلو، تومیکا را به لیست ،اب بازی های Happy Meal خود اضافه کرده است. اضافه شدن این کامیون در یک ویدیوی یوتیوب اعلام شد که در آن یک هایلو، تومیکا در دنیایی فانتزی از همبرگرهای غول پیکر و سیب زمینی سرخ کرده راه خود را نشان می دهد که نشان دهنده تخیل یک بچه است.

شایان ذکر است، تویوتا هایلو، را در سال 2017 در ژاپن معرفی کرد. پیش از آن، این کامیون سایز متوسط ​​از سال 2004 در بازار داخلی آن ارائه نشده بود. اولین هایلو، بیش از 50 سال پیش در سال 1968 در بازار ژاپن معرفی شد.

همکاری تویوتا، تومیکا و مک دونالد در ژاپن جدید نیست. این سه شرکت مدت زیادی است که با یکدیگر همکاری می کنند. در سال 2017، یک ماشین مسابقه ای تویوتا 86 مک دونالد به ،وان ،اب بازی غذای شاد مک دونالد عرضه شد که می توان آن را با تعویض بلیط Tomica از شماره مجله Mebae نیز تهیه کرد.

در همین حال، یک ،اب‌بازی Toyota GR Supra Tomica نیز در سال 2020 معرفی شد که با هر ،ید Happy Meal همراه بود. ما شرط می‌بندیم که آن ست غذای شاد مخصوص بچه‌های ماشین ژاپنی در آن زمان محبوبیت داشت.

مجموعه غذای شاد Hilux Tomica McDonald’s در ژاپن از 14 آوریل در دسترس است. بعید است که ایالات متحده یک ست Happy Meal مشابه را دریافت کند، به خصوص با توجه به اینکه این پلاک در حال حاضر در ایالت فروخته نمی شود. با این حال، اگر واقعاً برای گرفتن یک ،اب‌بازی مشابه هایلو، احساس خارش می‌کنید، Hobby Link ژاپن باید بتواند یکی را برای شما با انتخاب های مختلف در وب سایت خود ارسال کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/662508/toyota-hilux-joins-roster-mcdonalds-happy-meal-toys-،an/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.