ویژوالایزر جدید BMW به شما امکان می دهد بروشور دیجیتالی خود را دریافت کنید


یک پیکربندی آنلاین جدید برای BMW Individual وجود دارد. این وب‌سایت که اکنون بر روی یک URL جدید میزب، می‌شود اما آدرس قبلی را از کار نمی‌اندازد، از یک بصری‌ساز جدید برای رنگ‌های فردی استفاده می‌کند که در دسترس مشتریان برای انتخاب است.

ویژوالایزر جدید BMW Individual که می تو،د از طریق لینک منبع زیر به آن دسترسی داشته باشید، بسیار بهتر از نسخه قدیمی است. برخلاف خودروهای معمولی با تغییر رنگ بر روی پس‌زمینه سفید، خودروی جدید دارای تصاویری با وضوح بالا با پس‌زمینه‌های مختلف برای انتخاب است. همچنین گزینه ای برای دریافت یک ویدیوی دقیق برای ساخت شما وجود دارد که جزئیات جالبی مانند جلوپنجره روشن BMW XM جدید را نشان می دهد.

ویژوالایزر آنلاین انفرادی جدید BMW

7 ع، ها

بسته به مدل، رنگ‌های مختلفی وجود دارد که کدهای رنگ داخلی و نام‌های رسمی کامل نمایش داده می‌شوند. انواع رنگ دانشگاهی، متالیک و منجمد برای انتخاب وجود دارد. در مورد سری 7 با مشخصات بالا، پرداخت های دو رنگ نیز ارائه می شود.

از بی‌ام‌وهای استاندارد تا مدل‌های M، تقریباً کل مجموعه بی‌ام‌و بر روی پیکربندی جدید بارگذاری شده است. این بدان م،است که حتی مدل‌های دیفرانسیل جلو سری 1 و سری 2 گرن کوپه نیز در دسترس هستند که اولین بار در سال 2021 عرضه شدند.

ما “تقریبا” را ذکر کردیم زیرا برخی از مدل‌ها در پیکربندی جدید BMW Individual ادغام نشده‌اند. سدان سری 5 و گرن توریسمو سری 6 بارگیری نشده اند، اگرچه سری 5 تورینگ برای شما آماده بازی است. BMW M2 G87 جدید نیز گم شده است، اگرچه انتظار داریم مدل اخیراً معرفی شده به زودی اضافه شود.

هنگامی که پیکربندی بعدی خود را تمام کردید بیمر، شما این امکان را دارید که وسیله نقلیه رویایی خود را مستقیماً از صفحه در کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین می‌تو،د پیوند را کپی کنید یا ویژگی جدید بروشور دیجیتالی را که ساخت شما را از زوایای مختلف بیرونی نشان می‌دهد و یک ویدیوی راهنما که کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد را بررسی کنید. نیازی به گفتن نیست که می تو،د تصاویر و ویدیوها را در رایانه خود ذخیره کنید.

با این حال، یک چیز در پیکربندی جدید وجود ندارد: به شما اجازه نمی‌دهد چرخ‌ها را تغییر دهید، یا حداقل هنوز نه، که یک ویژگی بود. با ویژوالایزر ،وجی موجود است.


منبع: https://www.motor1.com/news/662529/new-bmw-individual-visualizer-own-di،al-brochure/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.