تویوتا GR86 طیف جدیدی از قطعات TRD را در ژاپن دریافت می کند


درست به موقع برای سالن خودرو توکیو، مجموعه جدیدی از قطعات TRD برای GR86. لوازم جانبی جدید برای کوپه اسپرت نه تنها تغییرات بیرونی را پوشش می دهد، بلکه عملکرد و ارتقاء کابین را نیز پوشش می دهد.

محصولات جدید بر اساس مفهوم برنامه‌ریزی «اسپورت خیاب، شیک» ساخته شده‌اند و بالاتر از طیف فعلی قطعات GR برای تویوتا GR86 در دسترس خواهند بود. همچنین مجموعه جدیدی از قطعات به نام Aerodynamic Package II وجود دارد. حتی برخی از قطعات با استفاده از دینامیک سیالات مح،اتی (CFD) برای تعادل کامل خودرو توسعه داده شدند.

قطعات TRD تویوتا GR86

51 ع، ها

برخی از قطعات GR قرار است تا مارس 2023 در دسترس باشند. این قطعات شامل نوک بینی م،وطی شکل جدید (موجود در سیاه یا سفید) به نام GR aero nose cone است. باله‌های آینه درب GR، پنجره‌های GR شیشه عقب و فیلتر روغن اسپرت GR نیز در آینده به فروش خواهند رسید.

بسته آیرودینامیک II شامل اسپوی، جلویی جدید GR است که با طراحی متفاوت نسبت به قبل عرضه می شود. دامن های جانبی GR، اسپوی، سپر عقب GR، صدا خفه کن اسپرت GR، GR canard، پوشش تثبیت کننده GR، اسپوی، سمت عقب GR و باله سقفی GR aero – اینها نیز بخشی از بسته بندی هستند. به همراه م،وط بینی و قطعات ذکر شده قبلی، کل بسته دارای بر،ب قیمتی 492800 ین یا حدود 3815 دلار با نرخ ارز امروزی است.

در حالی که قطعات هوا جدیدترین افزوده به مجموعه ارتقاءهای پس از فروش هستند، تویوتا همچنان قطعات تیونینگ دیگری را ارائه می کند. اینها شامل مجموعه تعلیق GR کاملاً قابل تنظیم، کیت ترمز مو،لاک GR و دمپر عملکرد GR است. یک مجموعه اهرم تعویض سریع GR حتی برای انواع MT GR86 نیز موجود است که گفته می شود 10 درصد سرعت تعویض دنده کوتاه تر از اهرم استوک را ارائه می دهد.

مثل همیشه همیشه می تو،د این قطعات را تکه تکه ،یداری کنید. TRD حتی ارائه می دهد یک ابزار ویژوالایزر که می تو،د از آن استفاده کنید تا ببینید GR86 با یا بدون قطعات GR جدید چگونه به نظر می رسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/630911/toyota-gr86-trd-parts-،an/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.