جنسیس مدیر اجرایی را به عنوان رئیس جدید جهانی و معاون اجرایی برند منصوب می کند

،س GV60 2023 خارجی ،س گفت که “انتظار دارد به لطف “پیشینه گسترده سانگ به ،وان یک کهنه کار در صنعت” سود قابل توجهی در سودآوری ،ب کند. مانند بقیه صنعت، این برند لو، با برقی شدن سریع روبرو است. ،س اولین وسیله نقلیه الکتریکی با باتری خود را در 2021 با سدان G80. از آن زمان، ،س GV60 را که فینالیست NACTOY بود، عرضه کرد و GV70 الکتریکی را معرفی کرد.

این خودروساز برنامه‌های بلندپروازانه‌تری برای برق‌رس، به‌جای عرضه چند خودروی برقی دارد. سال گذشته، ،س اعلام کرد که در سال 2025 همه خودروهای جدید از پیشرانه‌های کاملاً الکتریکی برخوردار خواهند شد. همچنین قصد دارد تا سال 2030 هشت مدل بدون آلایندگی را در خط تولید خود ارائه دهد و Song به این برند کمک می کند تا به این هدف دست یابد.

سانگ در حال حاضر سمت مدیر عملیاتی را به عهده دارد که علاوه بر مسئولیت های جدید خود، این سمت را نیز حفظ خواهد کرد. اینها شامل رهبری تمام جنبه های تجارت در سرتاسر جهان و تسریع حضور جه، برند خواهد بود. ،س همچنین به سانگ موظف است “چشم انداز برند واضح تری که تاکید بیشتری بر تجربیات مشتری دارد” ارائه کند.

سانگ گفت: “من مفت،م که بخشی از شتاب رو به رشد ،س در سراسر جهان هستم.” من مشتاقانه منتظر رهبری سازمان ،س برای خدمت به مشتریان، شرکا و کارمندان خود هستم که ما این تغییرات جدید را پذیرفته ایم.”

او در ژانویه 2020 به ،س پیوست و فروش جه، این برند را رهبری کرد. ،س Song را در سپتامبر 2021 به مدیر ارشد اجرایی ارتقا داد. در حالی که سونگ رهبری این برند را بر عهده خواهد داشت، جی چانگ که نقش رئیس جه، ،س را بر عهده داشت، مدیرعامل و رئیس گروه موتور هیوندای این برند باقی خواهد ماند.

،س در سال جدید یک رئیس جدید خواهد داشت. این برند لو، مایک (مین کیو) سانگ را به ،وان معاون اجرایی جدید و رئیس جه، خود معرفی کرده است. او در اول ژانویه نقش جدید خود را بر عهده می گیرد.

34 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/627804/genesis-coo-new-global-boss/سانگ در ،س یا گروه موتور هیوندای غریبه نیست. او در سال 1993 به این خودروساز پیوست و پست های کلیدی را در دفاتر این شرکت در خاورمیانه و آمریکای شمالی داشت. او در نهایت رئیس هیوندای موتور خاورمیانه و آفریقا شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.